Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


Sprietje, ik heb al een plekje in Portugal, grens Spanje, dus ik eet als ik daar verblijf van twee walletjes. :)

En mijn Slinbox geeft ook Ziggo door dus CanalDigitaal is een luxe die niet echt nodig is.

Dat emigreren zit er niet direct in, nog schoolgaande jeugd, maar ben soms wel jaloers van jullie Nederlanders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elektriciteit 60euro p/m duurder, water 20euro p/m duurder, hospitalisatieverzekering 5euro per maand duurder en dan zwijg ik nog van de Turtel tax, de taxshift enz.. enz.., die 2 eurootjes van CD vergaan in het niets daarbij.

Hmm, daar is inderdaad veel voor te zeggen.

Anderzijds, zonder electriciteit, water, ... valt nauwelijks te leven, en als je taksen niet betaalt komen ze uiteindelijk alles aanslaan.

Daar kun je dus niet echt op besparen.

Je kunt wel beslissen om alleen nog FTA TV te kijken.

Wat TV providers betreft, ze hebben allemaal een ander moment waarop ze de tarieven verhogen, maar ze doen het uiteindelijk allemaal.

Ik denk dat je vooral moet kijken of je de nieuwe prijs vindt kloppen voor wat je er in ruil voor krijgt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is wat schipperen wat je wilt of niet wilt. Voor mij is tv heel belangrijk, op de eerste plaats nieuws, voetbal, film, documentaires en laatst series. Ik ben zodoende nog een van de "oude stempel" tv kijker, zaken als Netflix  en Youtube en anderen zijn niet echt aan mij besteed. Zodoende vind ik ruim voldoende en tot grote tevredenheid van mijn gezin (voor elk wat wils) mijn gading bij CD . Mijn internetverbinding en telefoon gaan nog via Proximus, maar laatst heb ik mijn All foot voetbal pakket verlaagd naar Proximus11, internet ook verlaagd van Maxi naar Comfort en dat is voor mij al ruim voldoende. Voor mij is CanalDigitaal een aanwinst, maar is natuurlijk niet objectief te vergelijken met wat onze Nederlandse collega's erover denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We hebben familieberaad gehouden, en er lang over nagedacht.

Met meerderheid van stemmen is door mijn betere helft besloten om bij Canaldigitaal te blijven.

Er zijn een paar programma's, waarvan ik de naam niet over mijn lippen kan krijgen, die van levensbelang zijn.

 

Voor de herfinanciering van de prijsverhoging is besloten, dat ik per maand een biertje minder krijg.

 

:D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar de diesel is 30 % goedkoper geworden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De hiërarchie van behoeften volgens Mazlow in de praktijk gedemonstreerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...