Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


Bellen komt daar nog boven op maar je kunt voor 5 euro extra onbeperkt bellen naar vaste nummers.

 

Mijn hele gezin kan via onze VoIP account voor € 10  beltegoed 120 dagen gratis bellen naar vaste nummers.

Vanaf elk punt ter wereld waar we met onze mobieltjes een internetverbinding hebben.

 

En ga ik bij Telfort tv kijken dan bespaar ik 10 euro.

 

Hoeveel moet je uitgeven om die € 10 te kunnen besparen?

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaste nummers....

Het probleem is juist de extra kosten welke vaak gerekend worden voor bellen naar een mobieltje.

 

Denk dat er onder de streep dikwijls veel meer moet worden betaald dan de prijs voir het "alles" in 1.

 

En of CD oneerlijk is?

 

Dit gebeurt ook elders.

Ook bij energiebedrijven bijvoorbeeld.

 

Vaste klanten betalen meer dan nieuwkomers.

Vind je dat je teveel betaalt,dan dreig je gewoon met opzeggen.

 

Ook ik heb bij het opzeggen van CD een allerlaatste aanbieding gekregen voor het basispakket.

Ik meen iets van 9.95 of 10 euro,weet t niet zeker meer.

Geen idee welk basispakket dit zou zijn.

Er zaten volgens hen alle commercielen in HD in.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is dat als jij hier een probleem mee hebt,je moet dreigen jouw abo om deze reden op te zeggen,zodra het kan.

 

If you can't beat them,join them.

 

En als je principieel hiertegen bent dan zeg je definitief op

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hele gezin kan via onze VoIP account voor € 10  beltegoed 120 dagen gratis bellen naar vaste nummers.

Vanaf elk punt ter wereld waar we met onze mobieltjes een internetverbinding hebben.

 

 

Hoeveel moet je uitgeven om die € 10 te kunnen besparen?

 

 

Als je het 1 tegen 1 weg streept bespaar je zeker.

 

maar ga je om bij die tv zenders te komen ook de internet verbinding en bellen erbij rekenen kom je duurder uit.

Maar ook een satelliet schotel en reciever kosten geld en moet je om de zoveel jaar vervangen.

 

Dus maak nu de balans maar op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is dat als jij hier een probleem mee hebt,je moet dreigen jouw abo om deze reden op te zeggen,zodra het kan.

 

If you can't beat them,join them.

 

En als je principieel hiertegen bent dan zeg je definitief op

 

Hoe CD te werk gaat daar ben ik zeker op tegen en ik ga ook zeker straks in juli mijn abo opzeggen omdat ik het nooit eens ben geweest met die 3 euro verhoging voor 1 zender meer en alles wat ik geschreven heb hierboven over CD.

 

Hoe smerig zij mij behandelde bij de klantenservice vergeet ik zo snel niet.

 

En hoe ze dan terug komen met van we vinden het jammer dat je gaat daar gaat mijn bloed van koken.

 

Nee sorry CD is niks voor mij ook al heb ik kijken via de schotel altijd wel interessant gevonden, CD heeft het voor mij verpest.

 

Per augustus ga ik die 15.95 betalen, ik heb nu 2 jaar voor de oude prijs van 12.95 die bijna om is.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem (en nu spreek ik eventjes filosofisch in het algemeen) is dat wij mensen zijn, en totaal niet rationeel.

Al die bedrijven zijn enkel uit op geldgewin, we wéten dat, maar toch laten we ons altijd vangen, en doen we alsof we moeten "trouw" zijn aan een bedrijf, dat dat bedrijf ons graag moet zien omdat we al zoveel jaar klant zijn, enz.

Nochtans wordt elke dag het tegendeel bewezen : trouwe klanten krijgen meestal de hoogste rekeningen, en wie aan de leverancier toont dat hij op zijn gemak zit, krijgt 0,0€ korting.

Wie daarentegen met veel poeha verkondigt heel de boel te zullen opzeggen, wordt een mooie korting voorgeschoteld.

De enige rationele boodschap is dus, van zodra het elders beter is, opzeggen en wegwezen.

Mocht de mens een rationeel wezen zijn, zouden ze niet al die centen steken in het bedenken van logo's, reclame, imagebuilding, enz.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie daarentegen met veel poeha verkondigt heel de boel te zullen opzeggen, wordt een mooie korting voorgeschoteld.

De enige rationele boodschap is dus, van zodra het elders beter is, opzeggen en wegwezen.

Op naar de concurrent die hetzelfde spel speelt?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem (en nu spreek ik eventjes filosofisch in het algemeen) is dat wij mensen zijn, en totaal niet rationeel.

Al die bedrijven zijn enkel uit op geldgewin, we wéten dat, maar toch laten we ons altijd vangen, en doen we alsof we moeten "trouw" zijn aan een bedrijf, dat dat bedrijf ons graag moet zien omdat we al zoveel jaar klant zijn, enz.

Nochtans wordt elke dag het tegendeel bewezen : trouwe klanten krijgen meestal de hoogste rekeningen, en wie aan de leverancier toont dat hij op zijn gemak zit, krijgt 0,0€ korting.

Wie daarentegen met veel poeha verkondigt heel de boel te zullen opzeggen, wordt een mooie korting voorgeschoteld.

De enige rationele boodschap is dus, van zodra het elders beter is, opzeggen en wegwezen.

Mocht de mens een rationeel wezen zijn, zouden ze niet al die centen steken in het bedenken van logo's, reclame, imagebuilding, enz.

 

Alleen bij CD krijgen trouwe klanten een korting van 6 euro voor onbepaalde tijd.

 

Net zo als ze de klanten met een basis pakket SD aanpakte om voor 3 euro meer over te laten stappen naar het light pakket of anders stap je maar op, zo hard hadden zo nu ook moeten zijn voor de klanten die van het STBP naar het basis pakket konden overstappen.

 

maar nee CD heeft liever een heleboel kwade klanten nu die dit oneerlijk vinden.

 

Laat dan iedereen voor het basis pakket 10 euro betalen dan ben je pas een grote jongen meer is dat pakket ook niet waard.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2014 kwam er 3 euro bij maar waarvoor was niet duidelijk, toen dit wel duidelijk was via klachtenkompas kreeg je er maar 1 zender bij. Om precies te zijn 2 erbij 1 er weer af.

Ook hier blundert CD, wat je krijgt word niet vermeld en moet je via andere kanalen zien te krijgen als klachtenkompas. Heel oneerlijk bedrijf dus CD.

 

Na dat vele klanten begonnen te klagen zag je dat CD steeds meer zenders aan het basis pakket toevoegde, bij CD hebben ze blijkbaar geen kennis van zaken.

 

Als je wel een verhoging krijgt waar bij wordt vermeld dat je er veel voor terug krijgt maar uiteindelijk blijkt dat helemaal niet zo te zijn dan voel je je behoorlijk opgelicht.

 

En zo is CD steeds bezig.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Per 31 juli einde oefening voor CD bij mij thuis.

Na 15 jaar nu gekozen voor glasvezel alles in 1.

Binnenkort komt dan ook mijn visiosat te koop op deze site.

Heb altijd pijn in mijn hart als ik lees, dat weer een satelliet hobbyist na 15  jaar de brui eraan geeft. :(  Hopelijk beklaag je het niet, wacht nog even met de boel te verpatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...