Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

Nee, het is bij  wet verplicht, CD heeft zelfs een boete gekregen omdat het settop box pakket niet voldeed aan de wet.

In dezelfde wet is een uitzondering gemaakt voor Digitenne.

 

Wil je dat dit verandert, kan je volgend jaar? het juiste hokje rood maken in het stembureau

 

 

Ja, maar als je de peilingen volgt, dan wordt het nog erger.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor hen die nog bij CD zijn, het kan goedkoper.

Indien je belt met CD en aangeeft te willen stoppen en over te stappen naar digitenne i.v.m. de prijs, is er zeer veel mogelijk.

Dan is het mogelijk, tegen afsluiten van een nieuw contract, korting te krijgen op het gekozen pakket.

Liever een klant die minder betaald dan geen klant is hun redenering.

TECHNISAT DIGIDISH 45

ALPS TWIN LNB

TECHNISAT DIGIT ISIO S

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij welke partij moet ik dan zijn om het verplichte minimum uit de wet te krijgen?

 

Is er eigenlijk wel een partij die aan dit fenomeen aandacht heft besteed bij de lopende procedure tot wijziging van de Mediawet?

Ik meen alleen het nodige te hebben gelezen over met name de positie van de NPO.

 

Je hebt een PM.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menigeen denkt dat het gras van de buren groener is. Volgens mij vaak tegen beter weten in.

Of om een paar euro. Waar vaak bij de concurrent weer iets anders tegenover staat.

Net als bij de telecom providers.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier gaat CD er aan geloven.. Ik moet investeren in nieuwe kabels. Deze zijn beschadigd bij werkzaamheden aan het huis. Omdat er bij aanleg net iets meer dan 100 meter inging, is dit een flinke investering...
Ik ben hier huiverig voor. Hoe lang kan ik nog van mijn eigen hardware gebruik maken? Dit is voor mij rand voorwaardelijk! Ik moet nu al een paar zenders missen door de extra codering. Daarnaast blijken mijn kinderen (pubers) 'nieuw' te kijken: enkel via laptop/ mobiel. Zonde van de 2 extra kaarten!
Dit alles heeft mij doen besluiten voor IPTV te gaan. Al met al goedkoper en minder gedoe!
 

 

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ook hier gaat CD er aan geloven.. Ik moet investeren in nieuwe kabels. Deze zijn beschadigd bij werkzaamheden aan het huis. Omdat er bij aanleg net iets meer dan 100 meter inging, is dit een flinke investering...

Ik ben hier huiverig voor. Hoe lang kan ik nog van mijn eigen hardware gebruik maken? Dit is voor mij rand voorwaardelijk! Ik moet nu al een paar zenders missen door de extra codering. Daarnaast blijken mijn kinderen (pubers) 'nieuw' te kijken: enkel via laptop/ mobiel. Zonde van de 2 extra kaarten!

Dit alles heeft mij doen besluiten voor IPTV te gaan. Al met al goedkoper en minder gedoe!

 

Die honderd meter kabel is natuurlijk niet niets ,maar als de buizen niet beschadigt zijn moet dat toch nog te doen zijn, ander verhaal natuurlijk als er beschadiging is opgetreden. De hardware is ander verhaal, dat is je persoonlijke mening en tot slot 2 extra kaarten hoeft niet meer omdat en kinderen (pubers) alleen laptop en mobile kijken, daarom IPTV, waar ik kan inkomen. Ook ik heb naast satelliet IPTV hoor, maar daar wordt zelden naar gekeken omdat het aanbod tv ondermaats is, satelliet blijft voor mij nog altijd avontuurlijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Menigeen denkt dat het gras van de buren groener is. Volgens mij vaak tegen beter weten in.

Of om een paar euro. Waar vaak bij de concurrent weer iets anders tegenover staat.

Net als bij de telecom providers.

Ja kijk maar wat ze bij Ziggo doen. Lees de (meestal negatieve) reacties maar op site Totaal TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

100 meter kwaliteitskabel heb je voor rond de € 70 -€ 80.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ook hier gaat CD er aan geloven..
1)Ik moet investeren in nieuwe kabels. Deze zijn beschadigd bij werkzaamheden aan het huis. Omdat er bij aanleg net iets meer dan 100 meter inging, is dit een flinke investering...

2)Ik ben hier huiverig voor. Hoe lang kan ik nog van mijn eigen hardware gebruik maken? Dit is voor mij rand voorwaardelijk! Ik moet nu al een paar zenders missen door de extra codering.

3)Daarnaast blijken mijn kinderen (pubers) 'nieuw' te kijken: enkel via laptop/ mobiel. Zonde van de 2 extra kaarten!

Dit alles heeft mij doen besluiten voor IPTV te gaan. Al met al goedkoper en minder gedoe!

 

Je gooit een paar zaken op 1 hoop.

CD kan natuurlijk niet worden verweten dat jouw bekabeling kapot is. Alle hardware vergt onderhoud en op zijn tijd een upgrade.

En als je de extra kaarten niet meer nodig bent, dan zeg je alleen die t.z.t. toch op?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon massaal allemaal je abo bij cd opzeggen en naar IPTV gaan en je schotel er bij houden.

 

Het blijft een oneerlijke club.

 

Per 31-08 loopt mijn abo af, ik zeg in julli op want na die datum ga ik 15.95 betalen voor het basis pakket.

 

Dan krijg ik weer van die brieven dat ze het jammer vinden en kun je ze bellen voor een aanbieding gaap gaap

vraag ook eens of ik het jammer vind???

 

Ben benieuwd wat de aanbieding gaat worden weer een jaar voor 12.95 of 10 euro maar dan wel voor onbepaalde tijd.

 

En dan moet ik nog een keuze maken voor 10 euro bij cd of 6 euro bij mijn internet provider mmmmm.

 

ik heb nog een aantal maanden bedenktijd.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is jouw mening en jouw goed recht.

 

Ik ben met hun vele jaren geleden een verbintenis aangegaan om tv via satelliet te kijken en ze leveren 99,999% van de tijd beeld en geluid voor een marktconforme prijs.

 

Dat ze voor verschillende abonnees verschillende prijzen rekenen?

Kijk eens naar een abo op een krant, of naar een telefoon provider, dat is niets anders.

 

En huur je tegenwoordig een woning in Nederland, is de verhuurder verplicht een huur naar inkomen te rekenen.

 

En wanneer ik de berichten moet geloven verhoogt de kabelprovider de maandelijkse vergoeding per 1 juli.

 

Het leven is oneerlijk, maar in vergelijking met het leven wat mijn ouders genoten of mijn grootouders heb ik niets te klagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt wel gelijk in wat je schrijft maar ik mis 1 punt en dat is en dat heb ik al eerder geschreven dat cd alles brengt in chaos en er op die manier een prijsverhoging door drukt en vermeld dat je er een aantal zenders bij krijgt.

 

Welke zender zeggen ze niet en de zenders die ze dan wel vermelden zitten dan al in het pakket maar noemt cd dan extra zenders en je raakt zelf 1 zender kwijt.

 

Dit is heel wat anders dan dat ze bij een andere provider er een prijsverhoging door drukken.

 

CD brengt het steeds op een smerige manier en dat zegt mij dan iets over het bedrijf en de mensen die daar werken.

 

Alle klanten die over zijn gegaan van het STBP naar het basis pakket voor 10 euro daar verdiend CD nog aan 90 euro voor het STBP naar nu 120 euro, maar is dit eerlijk voor die klanten die het toen verplicht werden om voor 3 euro meer over te gaan naar het nieuwe basis pakket voor 15.95 ik denk het niet.

 

Ik ben toen meerde keren door cd gebeld en hebt toen uitgelegd hoe oneerlijk ze bezig waren.

 

En dat lees je hier wel meer op dit forum.

 

Je leest ook wel op dit forum dat klanten een nieuwsbrief krijgen en ergens in de laatste regels vermeld CD een prijsverhoging waar je zo over heen kijkt, heb het vaak gelezen hier op het forum.

 

De manier die CD hanteert bevalt mij niet en gaat richting oplichting en misleiding.

 

Krijg je een email van cd dan lijkt het op een klein feestje maar lees je goed dan valt het feestje al snel in het water.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb in maart, ongevraagd,  een schrijven gekregen, dat de prijs voor mij naar beneden ging.

En zender komen en gaan, ook bij Ziggo.

 

Mensen nemen nooit waar dat er zenders bijkomen zonder verhoging, maar wanneer er een zender stopt, wil men wel een prijsverlaging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oneerlijke praktijken? Hm ik zie dat eerder als marketing. Je moet een product van de markt halen omdat de overheid normen oplegt. Wat doet zo'n bedrijf dan, proberen de schade zoveel mogelijk te beperken, door bepaalde formules aan te bieden om verloren klanten terug te winnen, is dit dan oneerlijk tegenover andere klanten? Hangt dus af van je eigen interpretatie, er zijn in de praktijk voorbeelden genoeg dat andere bedrijven dit ook doen.Ik geef een voorbeeld, twee personen kopen een auto, de ene krijgt bij aankoop meer korting dan de andere, is dit oneerlijk? In mijn visie nee, anderen zullen zich dan weer ergeren. Zit in de genen van mensen om te klagen, bij de negatieve instelling  is het glas half leeg, bij positieve instelling half vol. Wie is het gelukkigst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij meer om de oneerlijkheid dan het geld.

 

Ik behoor tot die mensen die veel waarnemen.

 

13th street en syfy komen te vervallen.

 

In 2014 vermelde cd ook niet welke zender er bij kwamen daar moet je dan voor naar klachtenkompas.

 

Daar kom je er dan achter dat het maar om 2 zenders gaat en NGC HD kwam te vervallen.

 

Dus 3 euro meer en mijn favoriete zender kwam te vervallen ja dan zeg ik meteen op.

 

Maar van cd hoor je niks over welke zenders erbij en eraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...