Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

wat een zeuren hier om een paar euro die je meer moet betalen per jaar

ik heb hier schotels en  ziggo nog erbij maar kijk liever schotel omdat ik dan lekker ken klooien met meerdere satellieten

en wat het kost?

de ene maand geef je toch ook meer uit aan eten en andere dingen dan een andere maand

en ik vind via de sat kijken ook dat het beeld (en aanbod van zenders) stukken beter is als de kabel 

  • Like 1

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oneerlijke praktijken? Hm ik zie dat eerder als marketing. Je moet een product van de markt halen omdat de overheid normen oplegt. Wat doet zo'n bedrijf dan, proberen de schade zoveel mogelijk te beperken, door bepaalde formules aan te bieden om verloren klanten terug te winnen, is dit dan oneerlijk tegenover andere klanten? Hangt dus af van je eigen interpretatie, er zijn in de praktijk voorbeelden genoeg dat andere bedrijven dit ook doen.Ik geef een voorbeeld, twee personen kopen een auto, de ene krijgt bij aankoop meer korting dan de andere, is dit oneerlijk? In mijn visie nee, anderen zullen zich dan weer ergeren. Zit in de genen van mensen om te klagen, bij de negatieve instelling  is het glas half leeg, bij positieve instelling half vol. Wie is het gelukkigst?

 

Wat bereikt cd ermee om een prijsverhoging door te voeren van 3 euro met de vermelding dat je er een aantal zenders bij krijgt maar nooit vermeld om welke zenders het gaat. welke marketing is dat volgens jou.

 

Volgens mij een heleboel kwade klanten.

 

Je kunt beter zeggen: het zit in de gene om andere mensen op te lichten.

Klagen ga je daarna doen als je op bent gelicht.

 

Een glas wat half leeg is was ooit eens vol een glas wat half vol zit blijft dus de helft minder dan het half lege glas.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bij andere providers is er ook een stoelendans van zenders die komen en gaan, vaak ergeren de mensen zich hieraan en vaak zijn het zenders waar nooit naar gekeken wordt. Ik heb hier eerder al eens gepost hoe de reactie nu bij Ziggo is, Syfy en 13th Street verdwijnen en BBC first HD komt erbij. Mensen hebben nog niet gekeken naar deze zender en het stormt al commentaren over deze zender. Natuurlijk als er een zender wegvalt die je graag hebt en er komt niets of weinig in de plaats, dan is dat even balen, begrijp ik, maar in de glazen bol kunnen we niet kijken wat er in de toekomst komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier nu heel vaak hoe het bij een ander is maar ik lees toch echt niet dat ander zo zijn als cd.

 

Bij anderen komen en gaan er ook zenders helemaal mee eens bij cd ook.

 

Maar bij cd maken ze niet bekend welke zenders erbij komen of vervallen en maken ze de klanten zo kwaad dat ze opzeggen en dan gaat het toch de hele ander kant op en komen er massaal zenders bij.

 

NGC HD zou komen te vervallen maar toch is dit nooit gebeurt ik trek daar maar 1 conclusie uit en dat is dat CD gewoon heel slecht bezig is.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bereikt cd ermee om een prijsverhoging door te voeren van 3 euro met de vermelding dat je er een aantal zenders bij krijgt maar nooit vermeld om welke zenders het gaat. welke marketing is dat volgens jou.

 

Volgens mij een heleboel kwade klanten.

 

Je kunt beter zeggen: het zit in de gene om andere mensen op te lichten.

Klagen ga je daarna doen als je op bent gelicht.

 

Een glas wat half leeg is was ooit eens vol een glas wat half vol zit blijft dus de helft minder dan het half lege glas.

Erwin05, ik denk dat je punt nu inmiddels wel duidelijk is. Je besluit is genomen, maar het heeft geen zin anderen te willen overtuigen jou te volgen. En overal is wat, vergeet dat niet!  

 

Maar bij andere providers is er ook een stoelendans van zenders die komen en gaan, vaak ergeren de mensen zich hieraan en vaak zijn het zenders waar nooit naar gekeken wordt. Ik heb hier eerder al eens gepost hoe de reactie nu bij Ziggo is, Syfy en 13th Street verdwijnen en BBC first HD komt erbij. Mensen hebben nog niet gekeken naar deze zender en het stormt al commentaren over deze zender. Natuurlijk als er een zender wegvalt die je graag hebt en er komt niets of weinig in de plaats, dan is dat even balen, begrijp ik, maar in de glazen bol kunnen we niet kijken wat er in de toekomst komt.

Het punt is, denk ik, eerder, dat men een zender "terugkrijgt" (1 terug, 2 weg) waar men niet om heeft gevraagd, terwijl Ziggo ons vaak wil doen geloven dat een zender in een pakket wordt opgenomen "op velerlei verzoek". Ik heb de oude Ziggo "nog niet vaak" een zender zien toevoegen op verzoek van de abonnees. Wel het tegenovergestelde. En nu zie ik hetzelfde gebeuren: iets toevoegen waar men niet om heeft gevraagd om - zo vermoed ik -zodoende de tarieven te kunnen laten wat ze zijn. Ongeacht de interesse voor de zender. Is er wel marktonderzoek gedaan voor "BBC First"?

 

En CD speelt hetzelfde spel als Ziggo en de andere providers. Dus beter af bij de concurrent? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien eens nadenken, hoe de onderhandelingspositie met de content leverancier is, wanneer je naar je klanten al vertelt welke zender erbij komt, terwijl de prijs die CD ervoor moet betalen nog niet met een handtekening is beklonken.

 

Wanneer ik mij niet vergis zijn 13 street en co al eerder in de afgelopen jaren verdwenen wegens het niet tot overeenstemming kunnen komen over het verlengen van een contract.

Volgens de berichten heeft Ziggo in navolging van UPC bedankt voor een verlengd contract en loont het daarom niet deze zender aan de overige providers te blijven leveren, CD heeft hierin geen zeggenschap gehad.

Dat men de volgende dag nog geen vervanger heeft is in mijn ogen geen kwade trouw.

 

Idem met RTL Z waarvoor een exorbitante vergoeding werd gevraagd.

Wanneer RTL Z erbij gekomen was met de mededeling, dat je per maand 2 euro extra mag dokken was het ook niet goed geweest.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een zeuren hier om een paar euro die je meer moet betalen per jaar

ik heb hier schotels en  ziggo nog erbij maar kijk liever schotel omdat ik dan lekker ken klooien met meerdere satellieten

en wat het kost?

de ene maand geef je toch ook meer uit aan eten en andere dingen dan een andere maand

en ik vind via de sat kijken ook dat het beeld (en aanbod van zenders) stukken beter is als de kabel 

 

Ik kan mij een beetje boos over dit soort uitspraken maken, iedereen heeft een ander budget om van rond te kunnen komen. Er waren veel mensen met een STB-pakket i.v.m. dat het zo goedkoop was en voor mensen met een smalle beurs is elke eurocent er 1. Ik heb mensen die in de schuldsanering zitten gezien die hun complete kabel er uit gegooid hebben, reden, het kost geld en de schulden willen ze graag zo snel als mogelijk van af.

 

Mensen met een smalle beurs kunnen of zijn mogelijk naar het HD-Light pakket overgestapt, maar voor 1 euro koop je een blik soep in de supermarkt, dat kan dan een avondmaaltijd zijn.

 

Ik ben blij dat vooral jongeren steeds vaker anders tegen TV aan kijken, ze willen zelf hun programma samen stellen van wat ze willen zien en wanneer ze het willen zien, desnoods via uitzendinggemist, maar het is wel de kant die we met z'n allen op gaan, want er gaan Nederlandstalige commerciële zenders sneuvelen, de vraag is alleen nog wanneer het omslagpunt er is, want dat die er gaat komen is een feit.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk dat mensen zelf van elk kanaal een op maat gemaakt pakket moeten kunnen samen stellen, gebeurd dat niet, dan is het scenario dat mensen alles er uit gooien en via het internet zelf hun programma samen stellen, dat laatste wordt steeds goedkoper, want je betaald alleen voor de snelheid van de verbinding.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas heeft de wetgever bepaald dat er een basis pakket van 30 zenders aangeboden moet worden.

 

Weet je wanneer het goed is als ze eens eerlijk zijn.

 

Als er zenders bij komen vermeld dan welke zenders aan je klanten.

 

En ga niet alles achter de rug van je eigen klanten doen.

 

Ze komen er toch wel achter.

Ik snap je stelling niet, wanneer Canaldigitaal nieuwe zenders toevoegt, wordt dat tegenwoordig in de nieuwsbrief gemeld.

Waarom zou CD zenders toevoegen en dat dan niemand zeggen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erwin05, ik denk dat je punt nu inmiddels wel duidelijk is. Je besluit is genomen, maar het heeft geen zin anderen te willen overtuigen jou te volgen. En overal is wat, vergeet dat niet!  

 

Het punt is, denk ik, eerder, dat men een zender "terugkrijgt" (1 terug, 2 weg) waar men niet om heeft gevraagd, terwijl Ziggo ons vaak wil doen geloven dat een zender in een pakket wordt opgenomen "op velerlei verzoek". Ik heb de oude Ziggo "nog niet vaak" een zender zien toevoegen op verzoek van de abonnees. Wel het tegenovergestelde. En nu zie ik hetzelfde gebeuren: iets toevoegen waar men niet om heeft gevraagd om - zo vermoed ik -zodoende de tarieven te kunnen laten wat ze zijn. Ongeacht de interesse voor de zender. Is er wel marktonderzoek gedaan voor "BBC First"?

 

En CD speelt hetzelfde spel als Ziggo en de andere providers. Dus beter af bij de concurrent? 

 

Dan heb ik liever die zelfde ellende straks bij Telfort maar dan voor 6 euro.

 

beter af kwa geld =ja

Als ze bij telfort net zo oplichterig bezig zijn als bij CD dan zeg ik gewoon weer op.

 

Dan kijk ik gewoon weer duitsland en england en betaal ik niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft de wetgever bepaald dat er een basis pakket van 30 zenders aangeboden moet worden.

 

Ik snap je stelling niet, wanneer Canaldigitaal nieuwe zenders toevoegt, wordt dat tegenwoordig in de nieuwsbrief gemeld.

Waarom zou CD zenders toevoegen en dat dan niemand zeggen?

 was in 2014 wel anders.

 

En wacht maar op de volgende verhoging gaan ze weer een nep feestje bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...