Ga naar inhoud


HD Zenderlijst Canal digitaal


di-on-air

Aanbevolen berichten

Benieuwd of men nu eindelijk de BBC SD zenders gaan verwijderen (nu nog 101 en 102).

 

Als ze BBC1 SD verwijderen mis je stukken van de programmering. Bv tijdens het News at 10, als om ca 10:20 (UK time) de regionale nieuwsberichten komen zoals "Look North" krijg je op het HD kanaal een tekstkaart met de melding dat je naar SD over moet schakelen om jouw regionale versie te kunnen zien.  Zo lang niet alle versies in HD uitzenden, kan de SD zender niet verdwijnen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind dat ze die HD zenderlijst moeten uitbreiden naar bij 2 of meer keuzes. Ik ken heel veel mensen hier die alleen maar astra 1 en 3 kijken. Maar het probleem is wel dat er heel veel duitse zenders niet in die lijst staan, bijv de sport1. Kunnen ze danniet een variant maken?

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het allerbeste gewoon je eigen lijst aanmaken...  uiteindelijk wil je toch zelf bepalen op welk voorkeurnummer een bepaalde zender staat...  ik heb nog nooit ergens een zenderlijst gezien die ik zou willen gebruiken omdat iedere situatie eigenlijk uniek is door je eigen voorkeuren.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze die HD zenderlijst moeten uitbreiden naar bij 2 of meer keuzes. Ik ken heel veel mensen hier die alleen maar astra 1 en 3 kijken. Maar het probleem is wel dat er heel veel duitse zenders niet in die lijst staan, bijv de sport1. Kunnen ze danniet een variant maken?

Sport 1 DE staat in de zenderlijst op nr 159 voor CDS en 156 bij TVV

Welke Duitse zenders ontbreek je nog ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het allerbeste gewoon je eigen lijst aanmaken...  uiteindelijk wil je toch zelf bepalen op welk voorkeurnummer een bepaalde zender staat...  ik heb nog nooit ergens een zenderlijst gezien die ik zou willen gebruiken omdat iedere situatie eigenlijk uniek is door je eigen voorkeuren.

 

Helemaal mee eens, ook voor mij geen voorgebakken koek.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat gaat niet met een canal digitaal decoder.....Daar kan je bijna niets zelf instellen.

 

Die CD/TVV ontvangers zouden verboden moeten worden, de meeste Linux ontvangers hebben ook de mogelijkheid

om zulke lijsten binnen te halen, maar wel de vele nadelen die je met Linux niet hebt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sport 1 DE staat in de zenderlijst op nr 159 voor CDS en 156 bij TVV

Welke Duitse zenders ontbreek je nog ?

 

Als je zo moet gaan zoeken dan is het wel heel triestig, de meesten komen met zappen niet verder als 20, dus moet je alles wat daarboven zit op een papiertje gaan zetten.

Het idee alleen al.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste zenderwijziging.

41 Nick jr met Nederlands geluidsspoor.

101 Classica HD

298 BBC One SD.

299 BBC Two SD.

457-459 BBC Olympic HD.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf BBC Four HD (302 nu, was 303) zijn alle zenders 1 of meerdere plaatsen opgeschoven.

Bike UK is toegevoegd op 313.

Muziekzenders The Box UK, Kiss TV, Box hits en Kerrang! (was 442-445) nu te vinden op resp. 383,390,414 en 422.

post-43085-0-98088100-1470769674_thumb.jpeg

post-43085-0-24150100-1470769733_thumb.jpeg

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...