Ga naar inhoud


Heeft Brexit gevolgen voor het kunnen blijven kijken naar Engelse programma's?


sheeplover

Aanbevolen berichten


Als dat je grootste zorg is (TV kijken) dan valt het allemaal nogal mee he!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Konden toch al nooit sky kijken ondanks een zogenaamd 1 Europa.

 

BBC en veel andere fta zenders zullen denk ik gewoon zo blijven bestaan en gaan zoals ze al deden. Bovendien, de beams zijn beperkt te ontvangen, in Nederland de mazzel dat we redelijk dichtbij de UK zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nog veel erger, binnenkort mogen we Engels niet meer als tweede voertaal gebruiken dat wordt Swahili..... Jezus

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, uiteraard niet.

Bovendien wil de UK helemaal geen geisoleerd bestaan leiden... integendeel De UK heeft gekozen om weer 'baas in eigen land' te kunnen zijn, en heeft de bemoeizucht van de EU er eindelijk uitgeknikkerd. Nu maken ze hun eigen regels weer, en dat is een goede zaak, die veel landen zouden moeten volgen. Het is de bedoeling om gewoon in vrede naast elkaar te kunnen bestaan, en handel te drijven met de hele wereld. Ze zijn en blijven een deel van Europa, maar nu gewoon weer als zelfstandige souvereine staat.

Het FTA uitzenden van de belangrijkste zenders heeft niets met de EU te maken, maar heeft alles te maken met de wens van de bevolking, om hun programma's, die geen pay tv zijn gewoon vrij te mogen ontvangen, zoals dat gewoon hoort. Daar zal dan ook geen verandering in komen.

Ik wens de UK erg veel succes met die nieuw gewonnen vrijheid. Het was de enige juiste keuze, die ik volledig steun, en als ik ook de democratische keuze zou hebben om over dit onderwerp te mogen stemmen, zou ik precies eender gestemd hebben!

  • Like 2

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is wel iedereen in paniek:  een Brexit!!!!!

 

Reken er echter maar op dat er binnenskamers gelachen wordt.  Zijn we eindelijk die eigenwijze Britten kwijt.

Moesten overal een uitzondering op hebben.  Als de rest wit zei, dan beweerden zij dat het zwart was en omgekeerd.

Waren overal tegen waar de rest voor was enzo verder.

 

Goedzo.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een truc, GB zal gelijmd worden met aantrekkelijker voorwaarden vanuit Brussel op voorwaarde dat GB het vertrek cancelt, en de rest van EU kan dan de daardoor onstane tekorten aanvullen...

aangepast door wanderer

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal goochemerds die nu gebruik maken van de beurs meltdown wegens de brexit

en die straks nog meer geld hebben als het weer een beetje aantrekt voor de Britten, behalve de Britten zelf, want die zijn dus afgewaardeerd.

 

Maar terug on topic;

ik denk dat er geen echte gevolgen zullen zijn, daar

1 ) FTA blijft FTA

2 ) paytv was sowieso al grijs en niet toegestaan

3 ) aan spotbeams zal men niet draaien want dat kost meer dan het beoogde doel

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien gaan de Britse tv zenders hun geluidskanaal ook weer verstoppen, net als vroeger.  :D

 

En qua radio kunnen ze lekker door blijven gaan op die verouderde dab standaard, terwijl ze geen atmosferische storing zullen hebben van dab+.

 

Engelsen hebben inderdaad last van een superiority complex. Zolang ze maar op het eiland blijven en hun ogen kunnen sluiten voor de boze buitenwereld.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg hun beslommeringen allemaal wel op de Britse FreeTV, tenminste als ze die niet moeten wegbezuinigen ;)

 

Brexit:

 

Er uit maar er vervolgens ook never nooit meer in. En ook niet pas eruit wanneer ze "er klaar voor zijn". Want dat zijn ze toch nooit.

Cameron afgetreden? Engeland ook uit de EU.

 

En geen speciale afspraakjes of akkoordjes. Nu niet, dan niet, nooit niet meer.

Het kan niet zijn alleen de lusten en niet de lasten want die willen we hier in Europa allemaal wel.

Verder wens ik ze veel plezier en voorspoed op dat eiland van ze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een land met ballen, hopelijk valt door deze beslissing de gehele geld verslindende EU uit elkaar, en kunnen we met onze eigen vrijheden weer terug er enkel maar beter van worden in plaats van leven onder het geld zuigende JUK dat Brussel heet.

 

GB is trouwens het 5e handels land van de wereld dat wil de EU echt niet kwijt dus zullen er best wel afspraken gemaakt worden ivb de Brexit.

 

Misschien dat er enkele GB zenders zullen verdwijnen door deze beslissing maar we hebben toch al veels te veel zenders die veelal herhalen, een paar minder kan dan ook geen kwaad. En TV is niet het belangrijkste in de wereld vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...