Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Op 29-3-2020 om 14:43, el renegade zei:

Een Samsung installeerd de appstore van het land waar hij het internet signaal van ontvangt.

 

Je kunt de volgende truuk proberen als je de juiste afstandsbediening hebt.

Afhankelijk welke tv het is maar het gaat ongeveer zo:

 

Ga naar het menu , functies naar smarthub en kies reset smarthub.

Daarna open smarthub en als je de pagina krijgt om akkoord te gaan met de voorwaarden druk op de volgende toetsen combinatie:

fastforward knop

2

8

9

fastrewind knop

 

Hierna krijg je een lijst van allerlij landen en kies Nederland en volg de verdere instructies.

 

 

Bedankt voor de gouden tip! Werkt perfect! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

  • Moderator
Op 7-5-2020 om 11:34, theparasol zei:

Paar weken terug heb ik de oude fritz 7390 vervangen door een wat modernere draytek 2860 en tot mijn verrassing heeft dat ook die blokjes, gehakkel en onverwachtse stops opgelost.

Ik heb ook nog een 7390 liggen, die ik soms gebruik om een nieuwe aansluiting te testen.

Daarbij blijkt dat die 7390 niet meer van deze tijd is, de introductie was januari 2010.

De snelheid van het apparaat haalt het niet bij de moderne modems.

Fritz! ondersteunt de 7390 sinds 22.10.2018 niet meer, er komt geen nieuwe software meer uit voor dit apparaat.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, satkijker zei:

Voor de voetbal liefhebbers heeft  CD fox 2 en 3 toegevoegd aan het bomvol  pakket. 

Cd fox 1-2-3.PDF 740.85 kB · 5 downloads

Da's knap! Op de sat alleen 1,2 en 4. Waar halen ze die 3 vandaan dan? Bij Ziggo...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Mimisiku zei:

Da's knap! Op de sat alleen 1,2 en 4. Waar halen ze die 3 vandaan dan? Bij Ziggo...

In de app geeft het home scherm ook fox 1-2-4 maar in de tv gids staat fox 1-2-3. klik ik fox 1 aan en zap dan verder dan krijg ik fox 2 en fox 3, klik ik op het home scherm op fox 4 krijg ik de melding dat mijn abbo hier niet geldig voor is.

Hoe het op de sat zit weet ik niet (heb ik niet van CD) je kunt proberen met zappen van fox 1 naar 2 en dan kijken wat er komt 3 orf 4.

 

28 minuten geleden, Penthe zei:

Bomvol is IPTV only pakket, zou het daaraan kunnen liggen? 

Staat ook in de pdf vermeld alleen bij bomvol.

1051391825_2CanalDigitaalTVApp.thumb.jpg.373b78fa9afa2873cd82d751804d8623.jpg

 

570424809_1CanalDigitaalTVApp.thumb.jpg.b8210da8f49e9b0751066b366b713b01.jpg

 

 

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, satkijker zei:

....In de app geeft het home scherm ook fox 1-2-4 maar in de tv gids staat fox 1-2-3. klik ik fox 1 aan en zap dan verder dan krijg ik fox 2 en fox 3, klik ik op het home scherm op fox 4 krijg ik de melding dat mijn abbo hier niet geldig voor is....

 

Op de App krijg ik die melding bij Fox Sport 3, hoewel ik een volledig Fox Sport abo heb.

Maar ik gebruik de Fox Sport app voor de Fox Sport kanalen die ik niet via CDN krijg. Daar kan ik naar 6 kanalen kijken.

 

15 uren geleden, satkijker zei:

Hoe het op de sat zit weet ik niet (heb ik niet van CD) je kunt proberen met zappen van fox 1 naar 2 en dan kijken wat er komt 3 orf 4.

 

Nog steeds Fox Sport 1,2 en 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ze in de lijst staan, maar mag ze niet kijken. Heb geen Fox abo...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Die Canal Digitaal TV App werkt voor geen meter op mijn iPhone X met IOS14. Zodra ik op een icoon klik, bijvoorbeeld NPO1, crasht de app.

Ben ik de enige ?

VU+Solo4K + DVB-C (VTI+Oscam) / Topfield 7700HSCI

TeVii DVB-S2 S470 / TBS DVB-S2 Tuner met CI USB

Wave Toroidal T90 / 8 LNB's / NOXON A550+ DAB
Logitech Harmony One / Dell Studio XPS Win 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, werkt hier prima op een AaiFoon 11 ook met iOS14.. TVVlaanderen ook...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Je praat hier over de Android-TV app. De vorige reacties refereren aan de Android App.

Dit zijn verschillende apps. Helaas worden die in dit topic door elkaar gehusseld.

Het topic is toch "Canal Digitaal App" dat lijkt me dan logish dat het dan over alle versies van de app gaat, dus ook de iOS versie ervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...