Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

Hallo.

De Samsung QE43Q60R werkt prima met de Canal Digitaal app.

Waarschijnlijk zit het hem toch in de landinstelling; moet ingesteld zijn op Nederland.

 

Heb je onderstaande procedure gevolgd?

 

U kunt de beginconfiguratie ook starten met behulp van het menu van de tv ( >  Instellingen > Algemeen > Resetten). Volg de instructies die worden weergegeven op het beginconfiguratiescherm en configureer de gewenste basisinstellingen van de tv die bij uw kijkomgeving passen.
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden, HG5812 zei:

Hallo.

De Samsung QE43Q60R werkt prima met de Canal Digitaal app.

Waarschijnlijk zit het hem toch in de landinstelling; moet ingesteld zijn op Nederland.

 

Heb je onderstaande procedure gevolgd?

 

U kunt de beginconfiguratie ook starten met behulp van het menu van de tv ( >  Instellingen > Algemeen > Resetten). Volg de instructies die worden weergegeven op het beginconfiguratiescherm en configureer de gewenste basisinstellingen van de tv die bij uw kijkomgeving passen.
 

 

Ja, heb de TV opnieuw opgestart en aangegeven dat ik in Nederland ben, en alles op nederlands taal gezet...De noorse canal digital smart TV app komt wel tevoorschijn...nettflix, Hbo, enz...ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

Is de meest recente software op de TV geïnstalleerd?

Kun je als volgt controleren:

 

1 Schakel de TV in. Druk op de afstandsbediening op Menu/Home en ga naar > Instellingen.
2 Ga naar beneden en selecteer: Ondersteuning > Software-update > Automatische update.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, HG5812 zei:

Hallo.

 

Is de meest recente software op de TV geïnstalleerd?

Kun je als volgt controleren:

 

1 Schakel de TV in. Druk op de afstandsbediening op Menu/Home en ga naar > Instellingen.
2 Ga naar beneden en selecteer: Ondersteuning > Software-update > Automatische update.

 

 

Ja, het heeft de laatste software.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

TV terug zetten naar fabrieksinstellingen en daarna taal en regio opnieuw instellen op Nederland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Samsung installeerd de appstore van het land waar hij het internet signaal van ontvangt.

 

Je kunt de volgende truuk proberen als je de juiste afstandsbediening hebt.

Afhankelijk welke tv het is maar het gaat ongeveer zo:

 

Ga naar het menu , functies naar smarthub en kies reset smarthub.

Daarna open smarthub en als je de pagina krijgt om akkoord te gaan met de voorwaarden druk op de volgende toetsen combinatie:

fastforward knop

2

8

9

fastrewind knop

 

Hierna krijg je een lijst van allerlij landen en kies Nederland en volg de verdere instructies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, el renegade zei:

Een Samsung installeerd de appstore van het land waar hij het internet signaal van ontvangt.

 

Je kunt de volgende truuk proberen als je de juiste afstandsbediening hebt.

Afhankelijk welke tv het is maar het gaat ongeveer zo:

 

Ga naar het menu , functies naar smarthub en kies reset smarthub.

Daarna open smarthub en als je de pagina krijgt om akkoord te gaan met de voorwaarden druk op de volgende toetsen combinatie:

fastforward knop

2

8

9

fastrewind knop

 

Hierna krijg je een lijst van allerlij landen en kies Nederland en volg de verdere instructies.

Ja deze tip zag ik ook al ergens, maar ik heb een nieuw samsung afstandsbediening...Wanneer ik echter de smart hub resett en opnieuw ga installeren dan moet ik accoord gaan met de voorwaarden en dit staat in zijn Noors...dus de instellingen van Tv staat ergens, op een dieper niveau, nog steeds in noorwegen.....Zet ik alles terug op fabriek instellingen en zet dan dat ik in Nl ben, vervolgens alles op Nl taal...komt dit nog steeds te voorschijn, dat ik accoord moet gaan met de voorwaarden en dat staat dan nog steeds in het noors...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, dan heb je 2 opties.

- Biedt je tv via een vpn een Nederlands ip adres aan.

- Koop een service afstand bediening.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus op het moment dat je accoord moet gaan doe je dat dus niet maar voer je de toetsencombinatie in.

Daar heb je dus een afstandsbediening nodig die de knoppen hebben die bij deze links onder en rechtsonder zitten. ( FF en FR) Dan lukt het wel, en krijg je een pagina waar je zelf het land kan kiezen.

15854930909292455861872183829651.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, el renegade zei:

Dus op het moment dat je accoord moet gaan doe je dat dus niet maar voer je de toetsencombinatie in.

Daar heb je dus een afstandsbediening nodig die de knoppen hebben die bij deze links onder en rechtsonder zitten. ( FF en FR) Dan lukt het wel, en krijg je een pagina waar je zelf het land kan kiezen.

15854930909292455861872183829651.jpg

yep, probleem is dat er niet zo' n afstandsbediening bij zit...maar een nieuw soort van samsung afstandsbediening..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar gaat het helaas niet mee lukken.

Ik heb een telefoon met een ir blaster daarmee kan ik via een app ook een samsung afstandbediening installeren met alle functies, mocht dat

een optie op jouw telefoon zijn.

mischien kan je anders een samsung afstandbediening van een buurman of zo kan lenen ( als je tenminste niet in lockdown zit😉).

Of eentje kopen, zou geen universele halen die werken vaak maar half. Tegenwoordig verkopen ze vaak ook kopie afstandbedieningen speficiek voor 

een bepaald merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, el renegade zei:

Ja daar gaat het helaas niet mee lukken.

Ik heb een telefoon met een ir blaster daarmee kan ik via een app ook een samsung afstandbediening installeren met alle functies, mocht dat

een optie op jouw telefoon zijn.

mischien kan je anders een samsung afstandbediening van een buurman of zo kan lenen ( als je tenminste niet in lockdown zit😉).

Of eentje kopen, zou geen universele halen die werken vaak maar half. Tegenwoordig verkopen ze vaak ook kopie afstandbedieningen speficiek voor 

een bepaald merk.

Dat was de TIP !  Heb app op mijn mobiel gezet zodat die werkte als afstandsbediening...en toen bij 'accoord' de code ingegeven en daar kwam de hele lijst van landen te voorschijn-op NL gezet en voila daar was de smart TV App van CD ....:) 😀😉😊

Met dank voor alle tips!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...