Ga naar inhoud


canal digital in Belgie


Robbe11

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, astro iris zei:

Inderdaad , zonder satelliet kan je niet on line kijken, maar met satelliet erbij wel en dat zonder adres of bank in Nederland hoor. 

Nee al zelf geprobeerd mijn abo naar Spanje over te zetten kan wel als satelliet maar online krijg ik er dan niet meer bij. Mijn abo staat daarom nog steeds op een Nederlands adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

In Frankrijk en Duitsland werkt het ook.

(Uit eigen waarneming.)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

In Frankrijk en Duitsland werkt het ook.

(Uit eigen waarneming.)

Ja als je een satelliet abo hebt wel, probeer nu eens op je Duitse adres een Vol of Bomvol af te sluiten. Dat kan niet. Ik kan ook niet mijn satelliet abo op mijn Spaanse adres zetten want dan raak ik het online kijken kwijt. Geloof me meerdere pogingen ondernomen met verschillende CD mederwerkers, allemaal zelfde antwoord online kijken mag enkel op een Nederlands adres en bankrekening nummer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor vol en bomvol klopt het, maar er zijn talloze abonnementen op een buitenlands adres, maar met een Nederlands bankrekening nummer die gewoon de online diensten hebben. Volgens mij kun je je adres ook zelf aanpassen bij 'mijn canaldigitaal'. Geen verhuizing opgeven, maar gewoon je adres aanpassen naar je Spaanse adres en verder niks. Je kunt bij NLziet ook gewoon online een abonnement afsluiten, die willen helemaal geen adres weten, maar wel een Nederlandse bankrekening.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker! Ik ben gedomicilieerd lid van TV Vlaanderen. Kan keurig de App van TV Vlaanderen gebruiken en ook VTM Go...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sprietje kijkt via de satelliet en dat kan in het buitenland.

 

Ik zou graag zelf enkel nog de Nederlandse zenders online willen hebben maar helaas is dit onmogelijk, vind via de satelliet het pakket te duur voor wat ik er nog naar kijk,

 

Maar ik denk dat het gewoon zo geregeld is dat de Belgen onder hun eigen adres online naar CD kunnen kijken en de Nederlanders op hun eigen adres online naar TV VLAANDEREN kunnen kijken het is immers beide van M7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je de Spaanse wetgeving moet aanklagen.. ZIJ weigeren buitenlandse afschrijving en dat lijkt me niet geheel wettelijk.. Hoe betalen Spaanse bedrijven dan internationaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee CD zegt dit zelf tegen zijn klanten online kan alleen in het buitenland met Nderlands adres en bankrekening, ik heb het ze nu al zo´n 8 keer gevraagd op verschillende dagen in een tijdsbestek van 2 maanden ik krijg telkens zelfde antwoord. Ik kan nu wel online kijken omdat mijn abo op mijn moeders adres sttaat in Nederland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...