Ga naar inhoud


canal digital in Belgie


Robbe11

Aanbevolen berichten


  • Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...
Gast satellitetv

Canal Digitaal kan je sedert 2016 LEGAAL in heel EUROPA bekijken, je hebt geen Nederlands adres meer nodig. Canal Digitaal trekt zich niets aan van landsgrenzen. M.a.w: Je kan Canal Digitaal abonneren in heel Europa en ook Tv Vlaanderen in heel Europa. Ik heb ze allebei, losse CAM module met abonnement, werkt perfect. Ik betaal online voor telkens 6 maanden prepaid en ik kijk in België. 

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, satellitetv zei:

Canal Digitaal kan je sedert 2016 LEGAAL in heel EUROPA bekijken, je hebt geen Nederlands adres meer nodig. Canal Digitaal trekt zich niets aan van landsgrenzen. M.a.w: Je kan Canal Digitaal abonneren in heel Europa en ook Tv Vlaanderen in heel Europa. Ik heb ze allebei, losse CAM module met abonnement, werkt perfect. Ik betaal online voor telkens 6 maanden prepaid en ik kijk in België. 

Nogmaals gevraagd aan Canal Digitaal via Facebook en op een Buitenlands adres kun je geen Vol en Bomvol IPTV pakket bij Canaal Digitaal nemen, wel kun je op een buitenlands adres satelliet tv krijgen, en het lijkt erop dat alle regels uitgezonderd Belgie zijn. Dus Belgie is het enige land naast Nederland waar IPTV over de grens kan worden afgesloten.

 

Je kunt dus NIET legaal IPTV kijken in heel Europa op een buitenlands adres, NLZiet hanteert zelfde regels en laat ook geen buitenlandse adressen toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, wanderer zei:

als je een sat abbo hebt bij CD dan kun je met de bijbehorende app in heel eu op je pc, tablet of foon de kanalen bekijken, het lijkt er op dat satellitetv dit heeft....

ik doe het al jaren zo....

Klopt als dat sat abo op een adres staat in Nederland of Belgie kun je door heel de eu kijken via IPTV. Staat je sat abo op een ander buitenlands adres dan krijg je er van CD geen online bij en kun je enkel via de sat kijken. Daarom staat mijn CD abo nog steeds op het adres van mijn moeder in Nederland zodat ik ook de IPTV erbij heb.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, satellitetv zei:

Canal Digitaal kan je sedert 2016 LEGAAL in heel EUROPA bekijken, je hebt geen Nederlands adres meer nodig. Canal Digitaal trekt zich niets aan van landsgrenzen. M.a.w: Je kan Canal Digitaal abonneren in heel Europa en ook Tv Vlaanderen in heel Europa. Ik heb ze allebei, losse CAM module met abonnement, werkt perfect. Ik betaal online voor telkens 6 maanden prepaid en ik kijk in België. 

neem dat maar met een korrel zout. het MAG van europa, maar het MOET niet. CD staat het blijkbaar toe voor België maar niet daarbuiten (iptv). Probeer maar eens een abonnement te scoren met een Belgisch adres en een belgisch rekeningnummer bij SKY of een andere buitenlandse provider : jaja, het MAG van europa, maar ze zijn niet verplicht en de meesten weigeren abonnementen te verstrekken buiten het beoogde doelgebied.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Jean-Claude zei:

neem dat maar met een korrel zout. het MAG van europa, maar het MOET niet. CD staat het blijkbaar toe voor België maar niet daarbuiten (iptv).

 

Ik weet niet wie dit verzint, maar zonder een regulier CD-abonnement (via de satelliet dus) kun je ook in België géén vol/bomvol abonnement afsluiten. Simpelweg omdat je geen Belgisch adres kunt registreren. Probeer het maar via volgende link.

 

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/registratie/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pollegazon, je hebt ook de verkeerde link, hierboven is voor Nederland, en hieronder....

 

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/buitenland/

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, ceesv zei:

Pollegazon, je hebt ook de verkeerde link, hierboven is voor Nederland, en hieronder....

 

https://www.canaldigitaal.nl/satelliet-tv/buitenland/

 

 

En die link verteld je ook duidelijk dat je enkel satelliet pakketten kunt nemen in het buitenland en dus niet Vol of Bomvol.

 

Enkel wat er onder die pakketten staan wat betrefd kijken in het buitenland met de iptv app kom je bedrogen uit geen iptv mogelijk onder een buitenlands adres buiten Belgie en Nederland.

 

Maargoed de CD pagina staat vol met dit soort fouten daarom ook zo verwarrend, ik wil graag over op Bomvol op mijn adres in Spanje maar helaas is dit tot op heden niet mogelijk bij CD, ik kijk te weinig Nederlandse tv om een duur satelliet pakket aan te houden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal wel gelijk hebben Penthe maar is wel een vreemde situatie, dan kunnen de Belgen in Spanje ook niet kijken naar TVV on line. Tenminste als ze geen Belgisch adres meer hebben. Meer nog, ik las laatst, dat gepensioneerde Belgen in het buitenland die geen Belgisch adres meer hebben, ook  daar geen pensioen meer kunnen ontvangen . Dat is nog erger dan geen online tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou zo kunnen zijn dat met de M7 interactieve ontvanger wel mogelijk is maar zulke troep wil je gewoon niet in je huis hebben. Maar ik had al geschreven dat het in Belgie wel mogelijk is CD iptv te kunnen bekijken het gaat hier nu om de rest van de eu landen. CD in Belgie en CD in het buitenland zijn 2 verschillende items.

 

Jammer dat M7 alles zo verwarrend maakt, anders had ik hier niet eens een reaktie geplaatst

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv
Op 29-9-2020 om 12:54, Jean-Claude zei:

neem dat maar met een korrel zout. het MAG van europa, maar het MOET niet. CD staat het blijkbaar toe voor België maar niet daarbuiten (iptv). Probeer maar eens een abonnement te scoren met een Belgisch adres en een belgisch rekeningnummer bij SKY of een andere buitenlandse provider : jaja, het MAG van europa, maar ze zijn niet verplicht en de meesten weigeren abonnementen te verstrekken buiten het beoogde doelgebied.

 

Op de website van Canal Digitaal staan nogthans verschillende landen vermeld waar je je kan abonneren zoals België, Spanje, Hongarije,... ik heb een abonnement vanuit België en ik betaal tenminste ook de auteursrechten! Dat kan je niet zeggen over de illegale IPTV kijkers! 

Op 28-9-2020 om 18:49, Penthe zei:

Nogmaals gevraagd aan Canal Digitaal via Facebook en op een Buitenlands adres kun je geen Vol en Bomvol IPTV pakket bij Canaal Digitaal nemen, wel kun je op een buitenlands adres satelliet tv krijgen, en het lijkt erop dat alle regels uitgezonderd Belgie zijn. Dus Belgie is het enige land naast Nederland waar IPTV over de grens kan worden afgesloten.

 

Je kunt dus NIET legaal IPTV kijken in heel Europa op een buitenlands adres, NLZiet hanteert zelfde regels en laat ook geen buitenlandse adressen toe.

 

Bedoel je dan de Canal Digitaal APP in het buitenland? De APP werkt in België, geen probleem. Interactieve ontvangers (IPTV) worden niet ondersteund buiten Nederland dacht ik. Ik kijk naar Canal Digitaal via Satelliet en een bijhorend abonnement vanuit België

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het er al over gehad.

Hier op sat4all.nl

En het blijkt dat je alleen een abo voor vakantie adres of voor expats kunt krijgen mits je in Nederland geregistreerd bent op adres en daar ook je bankverbinding hebt.

simpeler kunnen we het niet maken....... dacht CanalDigitaal.

En dan was er de APP

Echter via buitenlandse providers is het kunnen kijken naar de content NIET altijd mogelijk.

De één heeft geluk de ander krijgt zwart wegens geoblock van een ongewenst IPadres.

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...