Ga naar inhoud


Overstap FM naar DAB+ kost veel luisteraars


Sprietje

Aanbevolen berichten


Het is uiteindelijk allemaal DAB... de + is een verdere ontwikkeling... net als bij DVB-S waar S2 ook een verdere ontwikkeling is...

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gerard 76:

Ik bedoel ook dab+

 

Dat electrisch rijden staat nog on de kinderschoenen.

Zolang de actieradius niet gelijk is aan fossiele brandstof en je een poot wordt uitgetrokken als je ff niet thuis oplaadt wordt t niks

Maar daar hebben we het hier niet over. We hebben het hier over een gestage overgang naar dab+ en het moment dat FM end-of-life kan worden beschouwd. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Eduard07:

Maar daar hebben we het hier niet over. We hebben het hier over een gestage overgang naar dab+ en het moment dat FM end-of-life kan worden beschouwd. 

Klopt deels.

 

Echter het is wel nauw verwant aan elkaar.

FM wordt grotendeels beluisterd in de auto.

Niet thuis of op t werk.

Daar heb je ziggo of sat of glas of http.

En als je een nieuwe wagen hebt gekocht waar geen dab+ in zit.....en FM is al (deels) uitgezet.......

 

Dat bedoel ik

 

Daarom denk ik dat t nog wel es lang kan duren voor iedereen over kan naar dab+ zonder al teveel gedoe.

aangepast door Gerard 76
Toevoeging


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2018 om 14:43 zei Eduard07:

Maar daar hebben we het hier niet over. We hebben het hier over een gestage overgang naar dab+ en het moment dat FM end-of-life kan worden beschouwd. 

 

Op 20-11-2018 om 18:46 zei Gerard 76:

Klopt deels.

 

Echter het is wel nauw verwant aan elkaar.

FM wordt grotendeels beluisterd in de auto.

Niet thuis of op t werk.

Daar heb je ziggo of sat of glas of http.

En als je een nieuwe wagen hebt gekocht waar geen dab+ in zit.....en FM is al (deels) uitgezet.......

 

Dat bedoel ik

 

Daarom denk ik dat t nog wel es lang kan duren voor iedereen over kan naar dab+ zonder al teveel gedoe.

Je praat een beetje langs mij heen.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die bouwvakkers hebben het allang begrepen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...