Ga naar inhoud


waarom ik geen lid wordt van Joyne


D-box

Aanbevolen berichten

1) Ik woon in Nederland.

2) Als ik op vacantie ga naar Portugal of Griekenland ga ik met het vliegtuig.

3) In de meeste hotels/appartementen zit gewoon BVN op de TV.

4) Ik wil geen CI+ met ingebouwde virtuele smartcard.

5) Ik wil gewoon via mijn softcam een legale smartcard gebruiken.

6) Geen haar op mijn hoofd die denkt dat ik mijn ontvanger laat degraderen dmv een CI+

 

Uiteraard gun ik Joyne het allerbeste, maar aan mij persoonlijk heeft het geen toegevoegde waarde;

 

Wat ik wel fijn vind omtrent Joyne is dat ze SBS9, RTLZ en Discovery in HD uitzenden, daar kan CDS nog wat van leren.

 

Maar voor de rest ben ik best wel tevreden met CDS.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Punt 4:

Wat is het verschil tussen een gepairde kaart met module en een met geïntegreerde kaart?

Ga je ook cd buitenzwieren als ze softcams verder onbruikbaar maken zoals ze nu al o.a. doen met fsi2 en mezzo hd?

Ja, dan kan je naar digitenne of enkel fta kijker worden.

Ik weet dat ci+ een pest is, maar als ze iedere provider daarvoor gaan weigeren, zullen er veel FTA kijkers komen en zullen de content provider en pretzenders hun producten aan de straatstenen niet meer kwijtraken.

Maar nee hoor, veel kunnen niet zonder en om ze te zien zullen ze hun mening herzien.

En ik geloof niet dat er èèn provider gaat terugkeren naar losse kaarten, omdat ze door gebruik ci+ met pairing weinig abonnees hebben.

Ik zie niet in waarom niet.

Kleinere schotel.

Goed de zender geplaatst op transponder om bij gepast abonnement te kunnen kijken en opnemen.

Cd niet.

Als je een nieuwe ontvanger moet kopen, is het omdat je vroeger niet vooruitziend was.

Hier schrijft men al zeer lang, dat het af te raden is een ontvanger te kopen zonder ci slot.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als je een nieuwe ontvanger moet kopen, is het omdat je vroeger niet vooruitziend was.

Hier schrijft men al zeer lang, dat het af te raden is een ontvanger te kopen zonder ci slot.

Die raad wordt al 10 jaar gegeven.

Bij CD en TV Vlaanderen was het tot nu toe koffiedik kijken, wat ze zinnens zijn of  waren.

Daar deden ze het zelfs nog beter, eerst hun oude stock eerst verkopen, daar gaat ook geen CI module in

Die mensen zitten straks ook met een onbruikbare toestel.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ÉÉN, Canvas, Fox sport 3 en 5 geen HD is en de regionale zenders niet compleet te zien zijn, zal ik geen Joyne nemen.

 

Helemaal eens met jou, de regio's in carrousel is het echt niet!.

 

VRT's moeten in HD en de regiozenders ook, ik meen dat KPN ze wel in HD levert.

 

Ik wil geen sport, hoort in eigen pakket.

 

Ik wil geen religieus gedoe, moet ook in een eigen pakket.

 

"We gaan zoveel mogelijk alles in HD uitzenden"??, merk daar niet veel van.

 

Waar zijn MTV/VH1, ze geven er maar een door en ook niet in HD en waar zijn Brava, HD, Mezzo HD en iConcerts HD.

 

Ook geen film Europe of een pakket filmzenders.

 

En de CI-module komt er bij mij niet in, als CD er mee begint, vliegen zij er ook uit.

 

Al bij al, ik had echt gehoopt dat Joyne het beter ging doen dan CD.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergeet één pluspunt, de EPG bij diverse zenders.

Bijvoorbeeld NPO, 14 dagen! en zelfs bij het Journaal en Een Vandaag de onderwerpen in de uitzending.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben vanmorgen bij het verkooppunt in * geweest die op de site staat van Joyne staat.

De winkelier keek me met grote ogen aan. 

Hij wist nergens van! Hij had nog nooit van 'Joyne' gehoord!!

Vreemd, heel vreemd is dit!

aangepast door ceesv
Adres verwijderd, reclame, zowel positief als negatief is niet toegestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet voor of tegen iemand

al zeker niet als de neoliberale mening is dat de handel zich vrij moet kunnen ontwikkelen in een concurrentie

maar ook zonder neoliberalisme mag je ervan uit gaan dat bakkers broodjes niet zwart gemaakt mogen worden door derden met enkel een shitstorm

  • Like 1

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...