Ga naar inhoud


waarom ik geen lid wordt van Joyne


D-box

Aanbevolen berichten

Joyne beloofde flexibel te zijn maar eigenlijk zijn ze dat helemaal niet, en ze zijn ook geen concurent van CD alhoewel het Fox geintje CD heel veel klanten kan gaan kosten. Maar dan nog kun je in het buitenland woonachtig geen Joyne nemen zonder Nederlandse bankrekening, en zo´n bankrekening kost ook maandelijks geld dus komt op de kosten van Joyne wat Joyne dan ineens een heel stuk duurder maakt dan CD.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat niet is kan nog komen... er moet veel gebeuren bij het opstarten van een satellietaanbieder en ik kan me voorstellen dat de rompslomp van buitenlandse bankrekeningen niet bovenaan het prioriteitenlijstje staat. Maar net zoals Canal Digitaal op een bepaald moment buitenlandse betalingen is gaan accepteren, lijkt het mij in de rede liggen dat Joyne dat op een bepaald moment ook gaat doen, want Joyne richt zich meer dan Canal Digitaal op TV-kijken in het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne beloofde flexibel te zijn maar eigenlijk zijn ze dat helemaal niet, en ze zijn ook geen concurent van CD alhoewel het Fox geintje CD heel veel klanten kan gaan kosten. Maar dan nog kun je in het buitenland woonachtig geen Joyne nemen zonder Nederlandse bankrekening, en zo´n bankrekening kost ook maandelijks geld dus komt op de kosten van Joyne wat Joyne dan ineens een heel stuk duurder maakt dan CD.

Kan wel. Als belg kan ik joyne abonneren. Heb het aan 3 dealers gevraagd, en bij nieuwe klant konden ze België selecteren.

Als belg moet je bij een jaarabonnement alles aan dealer betalen en een Nederlandse inwoner niet. Dat is het verschil!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag is of EDP net tegen die tijd haar huidige aanbod handhaaft.

 

Alles is een vraagteken, zal Joyne en Canal Digitaal rond die tijd nog bestaan?

 

Steeds meer mensen kijken geen televisie in de huidige vorm meer, de trend is zich met de dag aan het uitbreiden.

 

Joyne, maar ook Canal Digitaal, IPTV aanbieders, DVB-T en de Kabel bieden vaste producten aan, veel mensen willen daar van af, die willen vrijheid, kijken wat ze willen en wanneer ze dat willen.

 

Joyne is erg laat op de markt gekomen, richt zich vooral op mensen in het buitenland die (nog) geen abonnementen kunnen afsluiten, dat is niet zo'n handige stap als je die als klanten wilt hebben.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVP-2 zenderpark? Wat is dat?, bedoel je niet DVB-T2???

 

Ik bedoel inderdaad DVB-T2, goed gezien.

Heb je ook inhoudelijke opmerkingen?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joyne in de ring met meer kwaliteit en is nieuw. Maar tegenwoordig heb je tv   waar je zelf kunt bepalen wat je ziet, hebt gemist. (ik moest weg, was werken,heb andere plannen, file,etc) .

Daar zie ik er meer van verschijnen dra.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wat mij niet duidelijk is, is wat het financiële voordeel is van Joyne boven CD. Ik heb een family HD abonnement bij CD. Voor dat geld krijg ik voorzover ik kan zien minder zenders bij Joyne. Wat is dan het grote voordeel van Joyne? Behalve als je om principiële redenen weg wilt bij CD, maar dat speelt bij mij niet. 

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor bestaande klanten van Canaldigitaal is het een dure zaak om over te stappen.

Wanneer je nog Seca kaarten gebruikt bij Canaldigitaal zijn de nadelen pm te verhuizen naar Joyne nog groter,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-8-2017 om 00:52 zei sattv4iedereen:

Das in België ook zo, wie dit ooit heeft toegelaten, dat de pretzenders verplicht in het basis pakket moet zitten is me een raadsel.

Dit hoort thuis in een extra pakket.

Joyne moest gekomen hebben met een instapmodel met npo eventueel hun thema zenders, de vrt en eventueel de regionale ned zenders.

Als ze dan bij aankoop van een module bovenstaande 6 maanden er extra bij gaven, dan was dit topic misschien: waarom ik wel joyne neem.

Verkoopsargument he. "Zit er gratis bij".

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom, waarom, waarom?

allemaal modieuze zever vragen om anderen uit de tent te lokken en gegevens te ontfutselen

 

weet wel dat je vandaag nog blauw bloed hebt en morgen enkel rood bloed

:D

ja slaat ook nergens op

 

het gematigd gemiddelde niveau is erg aan het dalen als het over club A of club B gaat in dit soort vraagstellingen en zogenaamde discussies

er niet aan deel nemen is ook geen optie

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei sobeit:

 

Heb ik er graag voor overgehad. En moet zeggen joyne bevalt me prima.( op 2 tuners dus 2 ci modules)

 

Volgens mij zit je in het verkeerde topic want dit topic heeft als onderwerp waarom je juist GEEN lid wilt worden van Joyne.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 22€/pm is het aangeboden pakket te mager, vooral omdat ik absoluut geen enkele interesse heb in FoxSport.  Deze zenders kunnen wat mij betreft in de prullenbak (anderen denken dar misschien anders over).   Maar deze zenders drijven de prijs op, en zodoende prijzen ze zichzelf de markt uit.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...