Ga naar inhoud


waarom ik geen lid wordt van Joyne


D-box

Aanbevolen berichten


Ik heb verdelers gesproken, waar ze bij nieuwe klant wel België konden selecteren. Heb er 3 gebeld. Enig probleem, bij een jaarabonnement moest ik wel een jaar op voorhand betalen aan de dealer.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die raad wordt al 10 jaar gegeven.

Bij CD en TV Vlaanderen was het tot nu toe koffiedik kijken, wat ze zinnens zijn of waren.

Daar deden ze het zelfs nog beter, eerst hun oude stock eerst verkopen, daar gaat ook geen CI module in

Die mensen zitten straks ook met een onbruikbare toestel.

Straks met onbruikbaar toestel?? Als ik iptv niet mee reken, omdat dit niet met de codering te maken heeft, is alles nog te decoderen. Ieder zender heeft de seca en viacces codering, en nergens is er sprake van uitschakeling seca.

On toppic nu

Ze zijn nog niet gestart en zijn nog met zenders in onderhandeling. Toen canal digitaal nog multichoice was hadden ze ook maar 12 zenders. Geef ze tijd om hun pakketten nog uit te breiden.

En ja, sportzenders, horen thuis in een apart pakket lees ik, ik vind dat van die pretzenders ook, maar helaas.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergeet één pluspunt, de EPG bij diverse zenders.

Bijvoorbeeld NPO, 14 dagen! en zelfs bij het Journaal en Een Vandaag de onderwerpen in de uitzending.

 

Maar de ondertiteling loopt wel een minuut achter. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportzenders zijn duur, dat maakt een basispakket onnodig duur waardoor niet interessant voor mij, zeker niet met wat ik nu betaal wat ik al veel vindt ( € 10,-), ik merk dat ik steeds minder televisie kijk.

 

Naast Joyne die ik te duur vindt, moet Canal Digitaal ook gaan oppassen, want bij verhoging ben ik vrij snel vertrokken. De muziekzenders vindt ik wel fijn, echter zijn daar veel alternatieven voor. De RTL en SBS groep vindt ik erg mager, de kwaliteit is ver te zoeken.

 

Kortom: Joyne wordt het voor mij niet, Canal Digitaal blijft voorlopig nog aan, maar DVB-T2 komt er ook langzaam aan, via EDPnet waar 3 losse martcards in 1 abonnement mogen zitten.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

... maar DVB-T2 komt er ook langzaam aan, via EDPnet waar 3 losse martcards in 1 abonnement mogen zitten.

 

Vraag is of EDP net tegen die tijd haar huidige aanbod handhaaft.

 

Al zou ik het liefst zien dat kabel en iptv aanbieders door de overheid worden gedwongen NPO 1-2-3 tegen een vast recht (aansluitkosten zoals bij water, gas en elektra) door te geven (en zowel CD als Joyne inzien dat dit ook voor hen een heel verstandige aanpak is) zodat men helemaal kan afzien van de uitrol van een DVP-2 zenderpark. Ik heb het uiteraard over de HD versies van de NPO.

 

Aan RTL-SBS c.s. heb ik geen behoefte. Maar het aanbieden mag uiteraard altijd. Afnamedwang (zoals nu) is weer wat anders. 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Das in België ook zo, wie dit ooit heeft toegelaten, dat de pretzenders verplicht in het basis pakket moet zitten is me een raadsel.

Dit hoort thuis in een extra pakket.

Joyne moest gekomen hebben met een instapmodel met npo eventueel hun thema zenders, de vrt en eventueel de regionale ned zenders.

Als ze dan bij aankoop van een module bovenstaande 6 maanden er extra bij gaven, dan was dit topic misschien: waarom ik wel joyne neem.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze dan bij aankoop van een module bovenstaande 6 maanden er extra bij gaven, dan was dit topic misschien: waarom ik wel joyne neem.

Heb je al contact genomen met eventuele dealer van Joyne of hij dat voor jou (als Belg) kan regelen? Dealer in Zeeuws Vlaanderen maakt reclame voor Joyne, maar staat nergens te lezen op hun site of dit ook voor Belgen kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al contact genomen met eventuele dealer van Joyne of hij dat voor jou (als Belg) kan regelen? Dealer in Zeeuws Vlaanderen maakt reclame voor Joyne, maar staat nergens te lezen op hun site of dit ook voor Belgen kan.

Ja met 3.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de Belgische overwinteraars zullen ook geen Joyne nemen wegens geen Belgische zenders En hier zijn hier enorm veel overwinteraars

Dan neem je toch tvv.

Ik vraag me af hoeveel overwinteraars die dit al jaren doen gaan veranderen.

Zeker degene die Vlaamse en Nederlandse tv zien via tvv en cd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...