Ga naar inhoud


MTV zenders verdwijnen bij CD


HG5812

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei grondstof:

Bij Ziggo en KPN verandert er niets dus denk ik dat Canal Digitaal/ M7 een nieuwe bezuinigingsronde heeft gestart door het schrappen van deze MTV zenders.

 

Heeft Ziggo deze zenders in het pakket ??

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat maakt allemaal niets uit wat wel uit maakt is dat er een 3 euro verhoging door de strot geduwd wordt met Fox en dat er tevens 3 zenders verdwijnen waarvan je helemaal (nog) niet weet wat er voor in de plaats terug zal komen. Maar gezien de geschiedenis van CD komt er vrijwel altijd iets zwaar waardeloos voor terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij ontevredenheid, kan je nog altijd je abonnement opzeggen.

Als ze die 3 zenders wegnemen, kan je volgens mij kosteloos je abonnement opzeggen. In België toch. Ik bedoel Belgische providers.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei HanW:

Aangezien je alles zowieso al waardeloos vindt ga jij er in ieder geval niet op achteruit :-)

 

 

Je weet schijnbaar meer over mij dan ik zelf weet :) Maar feit is wel dat bij elke zender die eruit gaat er iets pulps voor terug komt, in ieder geval een goedkopere zender voor CD om meer winst te maken(of minder verlies) B.T.W. kijk ik zelf al jaren niet meer naar de MTV zenders dus mis er niets aan, maar je betaald daar wel voor dus gaat iedereen nu weer een euro omlaag per maand kwa abo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga de muziekzenders best missen, juist omdat ik de rest pulp vindt

 

Ik heb het al eens in andere topics aangehaald, over 5 a 10 jaar is het gedaan met de huidige TV en Radio, nu zijn er al mensen die zelf bepalen wat en wanneer ze iets willen zien en kost het vaak nog veel minder.

 

De abonnementen zullen goedkoper moeten gaan worden als ze alleen maar pulp blijven uitzenden op de zogenaamd verplichte 30 kanalen, waar enkele een uitzondering op zijn.

 

Is het al bekend wat de nieuwe lijst van de zogenaamd verplichte 30 kanalen gaat worden?

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 “Ik zou het wel erg vinden als VH1 en VH1 Classic zouden verdwijnen.”

 

ga daar dan maar vanuit, die vallen ook onder de viacom zenders. 

 

Maar zoals reeds gezegd; even een mtv unlimited kaartje scoren en klaar is kees!

 

mvgr, HJS

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ilseonline:

Ik ga de muziekzenders best missen, juist omdat ik de rest pulp vindt

 

 

 

Waarvoor heb ik een schotel genomen? Voor het leuke pakket van CDS. Daarin heb ik mijn voorkeuren: HBO, Fox Sports, muziekzenders en docuzenders.

 

HBO is verdwenen en nu ook nog MTV. Het aanbod begint wel heel erg mager te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Penthe:

De huidige MTV zenders zijn allang geen muziek zenders meer je krijgt daar meer van die kinderlijke reality shows, leuk voor de tokkie kids die nog moeten opgroeien maar voor de iets oudere niet. Ik zou het wel erg vinden als VH1 en VH1 Classic zouden verdwijnen.

 

Ik kijk meestal op tijdstippen dat ze echt muziek uitzenden, anders zap ik zo door.

 

13 uur geleden zei Penthe:

De huidige MTV zenders zijn allang geen muziek zenders meer je krijgt daar meer van die kinderlijke reality shows, leuk voor de tokkie kids die nog moeten opgroeien maar voor de iets oudere niet. Ik zou het wel erg vinden als VH1 en VH1 Classic zouden verdwijnen.

 

De VH1 en VH1 Classic geef ik meer om dat MTV, het gaat afwachten worden wat er gaat gebeuren en als, wat CDS er voor in de plaats gaat zetten i.v.m. het beweren van minimaal 30 zenders wat niet waar bleek te zijn, gaat lekker in die tent.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige  hebben duidelijk geen idee waar ze het over hebben omdat ze die zenders nooit kijken..  nogmaals: De mtv thema kanalen waar het hier over gaat zenden juist 24/7 muziek uit en geen series of ander rommel.  

  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...