Ga naar inhoud


MTV zenders verdwijnen bij CD


HG5812

Aanbevolen berichten


Ik las op de fb pagina van telenet, dat ze wel gingen verdwijnen met kwade berichten.

Ik vraag me nog steeds af, waarom zoveel muziek zenders verdwijnen?

Komt het door YouTube? Want zonder veel nadenken, herinner ik mij het verdwijnen van TMF, jim,just, buiten mtv, heb je hier nog ment en xite. En ja, anne, vroeger via proximus is ook gestopt.

Maar bij bepaalde, was die sms chat het begin van het einde.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment is mtv rock nog te zien bij telenet:

 

IMG_0368.JPG

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Tonskidutch:

en wat heeft dat met Canal Digitaal te maken?

Hetzelfde als deluxe music en viva in andere berichten in dit topic??

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tonskidutch:

en wat heeft dat met Canal Digitaal te maken?

Verdwijnt in heel de BENELUX op 1 oktober 2017 volgens Canal Digitaal

Telenet is ook benelux

 

zie het eerste topic bericht:

Vanaf 1 oktober stopt VIACOM, de organisatie achter het merk ‘MTV’ met de doorgifte van de zenders MTV Dance, MTV Hits en MTV Rocks in de Benelux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laten ze die mtv music dan ook eens in echt 16:9 laten uitzenden, want het beeld is drama zo, dat was op die andere zenders wel beter

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Of het nou Benelux gericht is of niet is, dat interesseert mij niet, wel dat ze de zelfde stijl muziek uitzenden, dan kunnen ze toch Europa of wereld MTV met muziek uitzenden?

 

Waar ik niet op zit te wachten is een muziekstation met een hoog kwaak gehalte, anders kan ik net zo goed de radio via de FM band aan zetten.

 

TV is toch wel fijn met de beelden van de muziekclips, ik vond "The Musicbox" van lang geleden een leuke zender, die was ook niet Nederlands/Benelux gericht, echter keek ik toen nog niet via schotel, maar via de analoge kabel.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...