Ga naar inhoud


Dit weekeinde de klok verzetten (Oktober 2017)


Sprietje

Aanbevolen berichten

Eigenlijk was het niet Ironisch bedoeld...

Zoals je misschien weet, is de zomer voor mij een akelige tijd, aangezien ik slecht tegen de warmte kan.

Ik heb dus al overwogen om 2 huizen te nemen, op ieder halfrond 1, zodat ik nooit meer zomer zou moeten hebben...

Maar dat even terzijde...

Het is niet omdat het winter is dat het ook constant vriest... Als dat inderdaad het geval zou zijn, bouw je een heel dik sneeuwdek op... dat is zo...

Maar zelfs als het van einde november tot ergens einde april zou vriezen en sneeuwen, wat dus wel een gangbare winter is, zou je ook behoorlijk wat sneeuw kunnen krijgen.

De ervaring leert dat het tussendoor gewoon wel weer even dooit, zodat je meestal geen sneeuw van je dak moet halen, als dat correct gebouwd is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

Niet te geloven: Bij de enquete van de regering over zomer- cq. wintertijd werd in 1 van de vragen gesteld dat de zon bij zomertijd in de zomer om 20.00 uur onder zal gaan...
Wat een onbenullen. 🤐
De minister gaat de resultaten toch gebruiken want er zijn toch ook wel dingen uit de vragen gekomen...
Wat een onbenul. 🤐

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben wel voor de wintertijd, lees standaard tijd gekozen, dat dus weer wel.

 

Maar de eerstvolgende jaren verandert er nog niets, prima zo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...