Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Wauw, dat is weer eens wat anders dan die eeuwige hel en verdoemenis die we in de media te horen krijgen en dat de aarde elk moment in brand kan vliegen!

Ik hoop dat dit meisje het ver gaat schoppen en ook dat ze ook de extremistische tegenstanders uit de niet-rechste-klimaathippie groep overleeft!

Hopelijk overleeft ze ook de grote, veelal amerikaanse, graai en oplichters multinationals en deze weet te weerstaan, alsmede de overheden die de klimaatverandering als een leuke nieuwe melkkoe gebruikt over de rug van argeloze mensen die te goed van vertrouwen zijn.

Chapeau!!

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 hours ago, erwinnaar said:

Even een (ik vind dat) een tegengeluid, heerlijk om een jonge generatie te zien opstaan. Stuitend om te horen hoe de msm hiermee (jegens haar) omgaan...

Echter hulde aan Sky!

 

Om onnodige verwarring te voorkomen wil ik daar deze mededeling aan toe voegen:

 

In tegenstelling tot Sky UK is Sky Australia volledig in handen van Rupert Murdoch.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erwinnaar zei:

Wat wil je nou hiermee zeggen?

Commentaar die wordt bericht in belang van de multinationals, heel eenzijdig verslag die de commercials vooral goed uitkomt. Kritiek op zijn beleid zul je nooit horen op zijn Sky zenders. Ook weinig over milieuproblemen en indien wel , dan steeds vanuit commercieel oogpunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog in verband met de storm van zondag, gisteren kregen wij hier in de westhoek nog een staartje, resultaat een 200 tal zonnepanelen op een steenbakkerij die gaan vliegen zijn. ook de ghelamco Arena in Gent deelde in de brokken, een aantal dakplaten begaven het en belandden op een parking van nabijgelegen winkelcentrum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, erwinnaar zei:

Even een (ik vind dat) een tegengeluid, heerlijk om een jonge generatie te zien opstaan. Stuitend om te horen hoe de msm hiermee (jegens haar) omgaan...

Echter hulde aan Sky!

 

Benieuwd of zijn net als dat Zweedse meisje ook mag aanschuiven bij één of andere top.....(kun je rekenen?)

 

 

https://www.ninefornews.nl/klimaatrealist-naomi-seibt-anti-greta/

Alleen al de gekleurde propaganda-toon/woordkeus  van deze site in het algemeen en dit artikel in het bijzonder staan mij tegen.

Doen me denken aan de Koude Oorlog en Radio Moskou en Stimme der DDR. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, erwinnaar zei:

 Het zijn juist DDR praktijken door de massa allemaal hetzelfde te moeten laten(propaganda) denken achter 1 visie/leider en dat is wat gebeurt, dit meisje (verzet)heeft het lef om tegengeluid te laten horen, zo anti DDR of wat dan ook. Val je buiten de toon dan zijn er vingerwijzende mensjes die lelijk gaan doen en op de man spelen wat nog eerder uitdraaide op brandstapel of openbare stenigingen enz. enz.  Dat gebeurde in de DDR totdat men opstond in 89.

 

Als ik een tekst zie zoals deze die zo doorspekt is met krachttermen om mij in een bepaalde richting te krijgen, haak ik af, en wantrouw ik de bron.

Zo simpel is dat.

 

Het door jou aangeboden artikel is doorspekt met vingerwijzen.Zie je dat zelf niet? Het is ophitsende propaganda-taal, en het laat geen enkele ruimte meer aan de lezer om zelf conclusies te trekken.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

Mogelijk derde storm op komst, Dennis, zie:


https://nieuws.weeronline.nl/11-2-2020-mogelijk-derde-storm-op-komst/

 

 

Dennis loopt achter Ciara aan....

 

https://www.nu.nl/economie/6029926/wereldwijde-co2-uitstoot-door-energieproductie-vlakt-onverwacht-af.html

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote
Donderdag 13 februari 2020
Bron:
Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Wereldwijde CO2-uitstoot door energieproductie vlakt onverwacht af

Wereldwijde CO2-uitstoot door energieproductie vlakt onverwacht af

11 februari 2020 10:31 Laatste update: 2 dagen, 4 uur geleden
 

De wereldwijde CO2-uitstoot door de productie van energie is in 2019 afgevlakt, terwijl een verdere stijging werd verwacht, meldt het internationale energieagentschap (IEA) dinsdag op basis van nieuwe data. Dit duidt er volgens de instelling op dat de energietransitie flink op weg is, wat reden voor optimisme is.

Emissies kunnen dit decennium naar verwachting behoorlijk omlaag worden gebracht, aldus het IEA.

De energiegerelateerde uitstoot kwam in 2019 - net als in 2018 - uit op 33 gigaton, terwijl de wereldeconomie in het afgelopen jaar groeide met 2,9 procent. Economische groei heeft doorgaans juist een grotere uitstoot tot gevolg.

 

Milder weer in verschillende landen en een kleinere economische groei in enkele opkomende markten zijn factoren die meewegen, maar volgens het IEA komt de uitstootafvlakking vooral door een toename van hernieuwbare energiebronnen als zonne- en windenergie. Ook de overstap van steenkool naar aardgas en meer kernenergie helpt de uitstoot binnen de perken te houden.

"We moeten hard werken om ervoor te zorgen dat 2019 wordt herinnerd als de laatste piek in de wereldwijde emissies, en niet slechts als een pauze van de groei", aldus Fatih Birol, de uitvoerend directeur van het IEA.

 

 

Na alle eenzijdige berichtgevingen over het toenemende CO2 in de atmosfeer, dit zeer opmerkelijke bericht..🙄

 

😄

 

aangepast door drz
Bronverwijzing

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...