Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sneeuwklokjes?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei Penthe:

HIer momenteel 11 graden met een harde waterkoude wind wat dwars door je kleding heen waait, niet lekker dus.

 

Ja maar jij loopt ook in jouw tietshirtje.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Mojo:

Ja maar jij loopt ook in jouw tietshirtje.

Ehh nee ik heb 3 lagen kleding aan want waterkoude gaat door merg en been. Gekke is dat het morgen op de dag weer 19 graden wordt en vrijdag zelfs weer 20 graden. Maar dan nog heb ik een jas aan hier zo dicht op de zee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Tonskidutch:

het woei vannacht zo erg dat de pannen kletterden,

 

smiley_Kaffee.gif

 

Dan heb je een oudere woning, op nieuwere woningen liggen ze allemaal vast.

19 uur geleden zei luisteraar:

ijsbloemen zag ik als kind regelmatig volgens mij bestaan die niet meer. 

 

Zo heel af en toe heb ik het nog wel aan de binnenkant van de voorruit van de auto. Kan je aan twee kanten krabben, eerst buiten en dan binnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uur geleden zei Tonskidutch:

het woei vannacht zo erg dat de pannen kletterden,

 

smiley_Kaffee.gif

 

1 uur geleden zei kiekiek:

 

Dan heb je een oudere woning, op nieuwere woningen liggen ze allemaal vast.

 

 

Mijn ervaring is dan dat het een nieuw gedekt dak is.

 

Met verloop van tijd zetten de pannen zich, en waaien ze minder snel van het dak.

Mijn weerstation heeft, wanneer ik naar de laatste 3 dagen kijk, afgelopen middag rond 14 uur de hoogste windsnelheid geregistreerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ceesv:

 

Mijn ervaring is dan dat het een nieuw gedekt dak is.

 

 

 

Ik heb een woning uit 2010 en daar zitten alle dakpannen vast met panhaken. Die blijven liggen bij een flinke storm, maar is wel een flink nadeel als er iemand het dak op zou willen. Even wat dakpannen verschuiven om een laddertje te maken is een hels karwei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-12-2017 om 21:17 zei kiekiek:

 

Ik heb een woning uit 2010 en daar zitten alle dakpannen vast met panhaken. Die blijven liggen bij een flinke storm, maar is wel een flink nadeel als er iemand het dak op zou willen. Even wat dakpannen verschuiven om een laddertje te maken is een hels karwei.

Daarvoor hebben we dakladders. Hoef je geen pannen te verschuiven.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...