Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten


8 minuten geleden zei Sprietje:

Hoezo kijk even hoe het wordt? Het is en blijven voorspellingen en de computervoorspelling dat het 40 graden wordt is 1 van de 50 modellen.

 

 

Model 42 spreekt van sneeuwval, denk dat de Chip daar vervanging toe is 😴

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De beste weervoorspellingen gaan over het weer van gisteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het kutweer………………….

alles wat je er door kan krijgen is

Zonnebrand

Huidkanker

Hart klachten

Opgezwollen benen en hoge bloeddruk

zuurstof tekort ( en toch blijven kachelen met die voertuigen )

Hygiene problemen door overmatig zweten, transpireren

en "heb geen zin schat"

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, op weerradar, een bui over Zuid Nederland en Vlaanderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Don,

tegen dat je in Nederland bent zitten we terug aan 30°, maak je dus geen zorgen . 

En volgens sommige Nl-weerlui gaan we volgende week richting 40°.

aangepast door Gene 1225

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet van waar die temperatuurcurve is, maar een vlaming zei me gisteren dat ze volgende week in nederland zouden puffen, ze voorspellen 40° C.

dit zou zeker de eerste keer zijn?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is 2% kans op 40 graden in Nederland, dus het zal allemaal wel meevallen. Ze hebben namelijk geen 40 graden voorspeld maar gezegd dat het 40 kan worden nahja 2% kans :) Hier was het gisteren 35 graden en vandaag weer terug naar de 30 graden. Ik heb gelukkig niet zo veel moeite met de warmte, koude kan ik dan ook  niet tegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Ik weet niet van waar die temperatuurcurve is, maar een vlaming zei me gisteren dat ze volgende week in nederland zouden puffen, ze voorspellen 40° C.

dit zou zeker de eerste keer zijn?

Onderaan de afbeelding staat de link 👀 , die 40° komt van een oververhitte journalist die het zwembad in moet.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...