Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei luisteraar:

Vroeger hadden ze veel meer sneeuw

 

Wie is "ze"? Vroeger hadden de fransen en spanjaarden minder sneeuw..

..net als de turken, grieken etc...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Tripleboy:

Goed nieuws voor de wintersporters: door de koude temperaturen en omdat er veel sneeuw viel, is november erg sneeuwrijk begonnen in de Europese gebergtes. In veel regio’s ligt er reeds meer dan twintig centimeter sneeuw op de grond. 

 

11 minuten geleden zei luisteraar:

Vroeger hadden ze veel meer sneeuw

 

5 minuten geleden zei drz:

Wie is "ze"? Vroeger hadden de fransen en spanjaarden minder sneeuw..

..net als de turken, grieken etc...

 

Ze is dus hier duidelijk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Korte termijn denken, typisch voor ........

 

En een flinke pak sneeuw daar, en we zijn pas halfweg November

 

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/hevige-sneeuwval-eist-dode-in-frankrijk-330-000-huizen-zonder-stroom~ae1bfb84/

 

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-11-2019 om 12:58 zei Tripleboy:

Korte termijn denken, typisch voor ........

 

En een flinke pak sneeuw daar, en we zijn pas halfweg November

 

 

 

Ik herinner me in de jaren 60 hadden we ook begin november soms eens een pak sneeuw.  Tja en als dat nu gebeurd is dat nieuws, vroeger was dat heel gewoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei astro iris:

Ik herinner me in de jaren 60 hadden we ook begin november soms eens een pak sneeuw.  Tja en als dat nu gebeurd is dat nieuws, vroeger was dat heel gewoon.

Bijna elke winter was het raak. Bevroren waterleidingen, auto's die over het ijs reden, bergen sneeuw voor de deur. Zomerse temperaturen met een maximum van hooguit een keer 28 graden. Nee, niemand hoeft me wijs te maken dat we in een natuurlijke cyclus zitten. Dat is aantoonbare onzin.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eduard07:

Bijna elke winter was het raak. Bevroren waterleidingen, auto's die over het ijs reden, bergen sneeuw voor de deur. Zomerse temperaturen met een maximum van hooguit een keer 28 graden. Nee, niemand hoeft me wijs te maken dat we in een natuurlijke cyclus zitten. Dat is aantoonbare onzin.   

Ja, inderdaad, wanneer was ook al weer de laatste Elfstedentocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mijn weerstation in Frankrijk geeft op dit moment 4,6 graden aan, tendens dalend.

Vannacht wordt daar 0 graden verwacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sprietje:

Best aardig weer hier aan de Costa Calida. Het is nu 22:00 uur en buiten nog steeds 15,5 graden.

Maar de keerzijde is de tegenwoordige zomers bij jou waar jij - voor zover ik me even herinner - bij tijden ook niet meer zo enthousiast over bent. Ook gezien de zorgwekkende schade aan de natuur.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...