Jump to content
Sign in to follow this  
ceesv

Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3

Recommended Posts

30 minuten geleden zei minplus:

Veertig jaar met die pomp is erg mooi, hoop dat ik dat hier ook haal maar ik denk het niet want hij wordt gemiddeld toch wel wekelijks gebruikt.

Eerste pomp was geen doorstroompomp, maar een opslagpomp (stortpomp zoals wij dat hier noemen), daarmee kon je 50 a 60 liter water opslaan voordat die actief werd.  Ik heb wel een paar keer nieuwe dichtingen moeten steken en één keer een nieuwe stroomregelaar.

23 uur geleden zei Eduard07:

Altijd maar weer laatdunkend op de persoon spelen als je verder geen argumenten hebt. Ik behoor volgens jou vast ook tot "dat volk".

En je noemt jezelf drz? 

Eduard, ik heb jou vrij hoog zitten, maar met het roepen in de woestijn en verder geen actie ondernemen ben je een klein treedje gezakt.

(een heel klein treedje hoor) ;)

Ik begrijp jouw zorg en punten heel goed alleen ben ik stappen gaan ondernemen in plaats van gaan roepen over dat de wereld vergaat.

je bent een techneut, anders zat je niet op dit forum, dus had ik eigenlijk wel wat innoverende zaken verwacht.. Verder geen offence van mijn kant, maar een smilie achter mijn opmerking zou mijn laatdunkende opmerking genuanceerd hebben.

Met dit verschil dat de "fietser met plu" zich concentreert op het verkeer en niet op een minuscuul beeldscherm. 

Maandagmorgen hier net geen grondvorst gehad, deze morgen positief, maar nu helder en de temperatuur gaat stijl naar beneden, wordt krabben morgenochtend.

2019-10-29.png

Van het water voor de vogels op een dikke meter hoog was hier vanmorgen de bovenlaag bevroren en pas om een uur of twaalf was het ontdooid.

De komende nachten worden steeds ruiger...

Dat krijg je met die wintertijd..🤐😁

Gisterenmorgen hadden we hier net geen vorst, wel rijp op het gras, vanmorgen hier 6° onder thermometer hut. Men verwacht voor onze Westhoek morgenochtend  bij opklaringen 2° en grondvorst.

• Like 1

Ondertussen zijn de bosbranden in Californië en Australië niet onder controle te krijgen.Regen valt daar maar niet.

Inderdaad en erg voor al die mensen.  Intussen is het hier in de Westhoek van Vlaanderen 5° en bewolkt , geen grondvorst, in tegenstelling tot de voorspellingen.

Door nadering van storing over Frankrijk bleven de temperaturen positief vannacht.  in Vlaanderen voor het grootste deel bewolkt en in Nederland zonnig, alleen in de zuidelijke provincies bewolking.temp. nu in Ieper 6.3°

2019-10-30.png

Bij zonsopgang - 0,7 graad, een beetje ijsafzetting op de voorruit.

Op mijn andere weerstation 800 km naar het zuiden was de minimum temperatuur op hetzelfde moment 13,7 graden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By Con
      Het komt nog al eens voor dat ik willekeurig ineens een
      venstertje te zien krijg met "In winkelwagen".

Soms in een browser, ook in bijvoorbeeld Excel of
      een ander programma.

Wie weet wat dat daar de oorsprong van is?

• By Drs. IJzerbout
      Hier zien jullie een collega van Drs. IJzerbout die uitgebreid laat zien hoe je tegenwoordig vakkundig een antenne plaatst.
      Dit filmpje is zo leerzaam dat ook Sprietje er nog wat van op kan steken.

Je moet wel Duits met Hessisch accent kunnen..maar dat drukt de pret niet.
      Veel plezier:

• By Sprietje
      Een Bredase vrouw fotografeerde elke dag sinds de coronacrisis op 15 maart om precies anderhalf uur voor zonsondergang vanuit haar appartementencomplex door een raam de hemel. Zie hier de prachtige beelden waaraan je ook goed kunt zien hoe mooi het weer al die tijd is geweest.

• By Drs. IJzerbout
      Hoe gaat het met de leden op dit board die niet meer naar Spanje mogen maar daar wel een finka hebben.
      Fijn als je daar dan niet meer heen mag vanwege verbod...maar wel vrolijk belasting ervoor door moet betalen.
      Ik was al lang op de barricaden gegaan. Vooral omdat je investeerder bent.
      Volgens mij is dit verbod niet in met de Europese wetgeving/regelgeving in overeenstemming.
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy