Spring naar bijdragen
digitaal kijker

Film1 stopt in augustus met lineair kanaal

Aanbevolen berichten

vanaf augustus is het gedaan met Film1 kijken op alle aanbieders in Nederland, ze gaan dan enkel via hun eigen app te bekijken zijn,

dus weeral zenders weg bij M7 op satelliet voor Nederland ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geheel in verwachting wat ik een jaar eerder al aangaf.. Geef Canal Digitaal nog een jaar op de satelliet en dan is het voorbij... Iedereen die dan nog lid is aan de IPTV of opzeggen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Mimisiku:

Geheel in verwachting wat ik een jaar eerder al aangaf.. Geef Canal Digitaal nog een jaar op de satelliet en dan is het voorbij... Iedereen die dan nog lid is aan de IPTV of opzeggen...

Heeft toch niks met Canal Digitaal te maken?

Film1 stopt bij alle TV providers.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Film 1 moest apart geabonneerd worden, voor  € 13,95 per maand ( 4 zenders).

Bij de doorsnee Canaldigitaal gebruiker verdwijnt er dus niets.

Op de website van CD wordt er nog steeds met Film 1 geadverteerd.

Ik kies liever voor Netflix, in Dolby digitaal en UHD.

Film 1 heeft allang geen bestaansrecht meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Canal Digitaal zend het uit als optioneel pakket uit en heeft er dus mee te maken. Mensen die erop geabonneerd zijn gaan die zenders dus verliezen..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Mimisiku:

Canal Digitaal zend het uit als optioneel pakket uit en heeft er dus mee te maken. Mensen die erop geabonneerd zijn gaan die zenders dus verliezen..

Nee, die mensen verliezen geen zenders want die gaan via de app kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Film1 is achterhaald en wordt/is aan alle kanten ingehaald, dat houden ze niet vol, vraag mij zelfs af of ze dat nog via een app vol gaan houden.

bewerkt door ilseonline

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, dat doen ze niet want ze willen er ook van opnemen.. Heb 2 kennissen die de App niet eens hebben en ook niet willen. Die willen gewoon TV kijken...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Mimisiku:

Zucht

2 uur geleden zei ilseonline:

Film1 is achterhaald en wordt/is aan alle kanten ingehaald, dat houden ze niet vol, vraag mij zelfs af of ze dat nog via een app vol gaan houden.

Film1 zend oude meuk uit, andere providers zijn veel sneller met de films vandaar dat ze de handdoek in de ring "moeten" gooien. Online zou ik er zelf nooit een abonnement op nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst op (bewerkt)

Deze zenders staan hier de alleen op, als die gaan verdwijnen, weet ik niet hoelang ik nog een abo heb, want die andere zenders kijk ik nooit.

Ik kijk deze zenders omdat er geen reclame tussen komt, dus word overstappen naar een vervangend iets...

In ieder geval geen streaming...

bewerkt door alias haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat is voorspelbaar. Immers de huidige film kijker kijkt graag wanneer het hun uitkomt. Jammer voor de mooie "natuur films" na 00:00.   

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In het nieuws vandaag de film zenders verdwijnen voledig

Film1 stopt ook online

Niet alleen de traditionele lineaire distributie van Film1-kanalen stopt op 1 augustus in Nederland. Sony Pictures stopt in het geheel in Nederland. Dus ook online.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Penthe:

iet alleen de traditionele lineaire distributie van Film1-kanalen stopt op 1 augustus in Nederland. Sony Pictures stopt in het geheel in Nederland. Dus ook online.

dat is wel begrijpelijk overigens met de succesverhalen van andere film on demand aanbieders zoals Netflix 13,95/mnd , Videoland 8,99/mnd en Amazon prime voor 5,95/mnd

alsook de uitbouw van snelle netwerken in nederland

wanneer stopt canalDIGITAAL :grin:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites