Ga naar inhoud


Film1 stopt in augustus met lineair kanaal


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Ik heb een betere oplossing: door de weeks is de TV van de vrouw. Ik moet toch om 05:00 uur op. Kan toch niks kijken. In het weekend is het mijn beurt...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik moet ècht meer op dit board komen!

Ik wist tot vandaag niet dat Film1 zou stoppen; dit vernam ik vandaag in T*t**l TV, waar ik op geabonneerd ben.

Uiteraard heb ik Film1 meteen opgezegd.

 

Wat ik vreemd vind is dat ik in al die nieuwsbrieven van CDS hier niets over gelezen heb.

 

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat Film1 stopt met de lineaire uitzendingen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterker nog: bij Canal Digitaal kun je het Film1 pakket nog abonneren. Doe je dat, zit je er een jaar aan vast. Hoe ze dat willen verantwoorden na 1 augustus is mij een raadsel..

Canal Digitaal is niks exclusiefs meer. (straks) geen Film1, geen HBO, alleen de standaard kanalen die je op de kabel ook ziet...

Ben allang weg van CD en bij Ziggo (enige mogelijkheid hier)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je vergeet 1 ding en dat is dat de meesten helemaal geen extra pakketten hebben, dus die missen ook niets aan HBO en Film1 en voor de laatste 2 waren er maar weinig mensen te porren vandaar dat het ook weg gaat. Ik heb in de 20 jaar CD nog nooit een extra pakket genomen. Je ziet daarom ook vaak berichten voorbij komen dat het pakket te groot is en dat men enkel de eerste 15 zenders wil en daar zit ook geen extra pakket bij gewoon NPO de commercielen en wat lokale zenders. En inderdaad voor een mens woonachtig in Nederland is CD niet meer exclusief maar voor de meerderheid er buiten wel. Er is gewoon een verschuiving gaande maar aangezien IPTV nog altijd veels te veel kinderziektes kent kun je alle andere vormen van ontvangst nog lang niet afschrijven. Het aantaal zenders zal kleiner worden maar dat is iets waar ik zelf ook naar vraag want nu betaal ik voor een zooi zenders waar ik nooit naar kijk dus van mij mogen die ook weg.

 

Een ander feit is dat CD traag is met het updaten van hun gegevens waardoor er vaak verwarring ontstaat dit is iets wat ze nog altijd niet afgeleerd hebben.

 

Maar waar het feitelijk geheel om draait is dat Film1 ZELF de stekker eruit trekt en dit dus geen enkel blaam treft aan de bestaande providers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het geval van de Film 1 kanalen, dat zijn premium zenders, waarvoor het abonnementsgeld gaat vervallen, wanneer er niets meer te zien is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt nog te bezien of dat gaat vervallen, HBO kostte  ook iets van 15 euro toen, toen ze zijn verdwenen moesten we nog steeds 7 euro meer betalen als iemand die ze nooit heeft gehad.

Ik heb zo'n donker vermoeden dat dit nu ook weer gaat gebeuren met de film1 kanalen.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Film1 kon nooit niet genoeg geld ontvangen om alles overal HD te krijgen daar was geen markt voor en nu zien ze helemaal geen markt meer in Nederland en trekken ze de stekker eruit. Men dacht voorheen dat wij als Nederlanders wel zouden blijven betalen bij forse prijs verhogingen dit blijkt echter niet het geval te zijn en nu begint men af te haken omdat de kosten hoger worden dan de verdiensten. De schuld ligt vooral bij de Amerikaanse bedrijven die denken dat iedereen meer dan genoeg geld heeft en dit gemakkelijk kan missen, ze dachten in een rijk land als Nederland hun slag te slaan maar die droom is nu over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

hoi,

 

6 uur geleden zei henkie73:

en gaat dit ook nog stoppen.

want er lijkt niks veranderd te zijn.

 

 

gr.

henk

omdat de overname vrij kort voor 1 augustus is rond gekomen gaat men eerst op de oude voet verder.

later zal SPI de kanalen gaan veranderen naar hun eigen inzicht

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...