Ga naar inhoud


LOEWE TV failliet


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Op 10-8-2019 om 11:47, Sprietje zei:
Op 11-8-2019 om 11:11, Drs. IJzerbout zei:

Ik hoop dat Loewe het redt met een nieuwe start en het bedrijf niet in handen van de Chink´s komt en er weer zo´n eenheidsbrei van maakt.

 

 

Ik vraag me wel eens af wanneer Philips door een Aziatisch bedrijf wordt overgenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Zilverhippie zei:

Voor de TV-afdeling is dit alvast een feit.

https://nl.wikipedia.org/wiki/TP_Vision

 

Daar moet je wel bij vertellen dat de TPvision in Amsterdam een vestiging heeft waar deze TV's ontworpen worden door dezelfde mensen die voorheen bij Philips werkte, en vervolgens in Polen in elkaar worden gezet.  (LCD panels worden in Taiwan gemaakt en OLED ingekocht bij LG display Technologies zoals bij alle merken)  Kortom deze TV's hebben nog steeds een behoorlijk Nederlands tintje.   

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Zilverster zei:

@kiekiek,

 

 

Wat denk je van Philips .........

 

Google maar eens op LG Philips.

 

Misschien dat je er achter komt en waar dat is begonnen.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

 

 

 

Dat is inderdaad al jaren zo, net als de samenwerking met andere bedrijven.

 

Ik vroeg me eigenlijk meer af wanneer Philips qua aandelen in andere handen zou overgaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-12-2019 om 02:34, johnno zei:

Jouw vorige tv was dus een Grundig uit 2003, en al met al een beste tv. Ik neem het direct van je aan, maar nu mijn verhaal. Ik heb hier op zolder een portable tv in gebruik uit 1985, die nog nooit voor reparatie is weggeweest en nog altijd draait als een trein. Ik geef toe dat het toestelletje niet 35 jaar doorlopend in gebruik is geweest, maar toch wel vele jaren. Het merk is 'National', de merknaam die later zou worden vervangen door 'Panasonic´. Die naamsverandering vond hier overigens een paar jaar eerder plaats dan in Australië, waar ik hem ooit kocht.

Panasonic was en blijft mijn topmerk. Onverslijtbaar en onverwoestbaar. Ik heb hier een portable kleuren tv van Panasonic (ooit in VK gekocht ivm schakelaar voor geluidskanaal) en een aantal portable radio's die ik nog steeds gebruik! Twee hebben een externe ferriet antenne. Een enorme AM gevoeligheid, waarmee ik heb kunnen DX-en tot aan de VS en Canada.  Reken er maar op dat ze alle ouder zijn dan 35 jaar en ze draaien nog steeds.(Moet nog wel ergens de aankoopbonnen hebben... )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-12-2019 om 10:51, Tonskidutch zei:

laatste nieuws 17 december

Skytec neemt televisiefabrikant Loewe over

Skytec is een Slowaaks bedrijf dat eerder ook al Sharp overnam

Als het Bundesland Bayern " over de brug komt " blijft zelfs de standplaats Kronach behouden

iets meer feiten op digital fernsehen Klik>>>

 

 

was al gemeld

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik vind de Loewe TV's er prachtig uitzien qua design en beeld, maar ik kan het helaas niet betalen... Ik moet me tevreden stellen met een middenklasse Samsung...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...