Ga naar inhoud


"Love Nature HD BNL" nieuw bij CDS en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Op 9-8-2019 om 18:20 zei de vrije fries:

hoi,

 

geplande technische parameters - Love Nature 4K:


satelliet: hotbird (13 ° E) 
frequentie: 12.539 GHz 
polarisatie: horizontaal 
SR: 30000 
FEC: 5/6 
standaard: DVB-S2 
modulatie: 8PSK 

Love Nature 4K 
service ID: 1103 
video PID: 131 (HEVC / 4K) 
audio-PID's: 132 (Engels), 133 (Spaans), 134 (Portugees), 135 (Chinees)

deze bestaat al langer maar voeg canal digitaal deze zender nou wel of niet toe. dat is de grote vraag ??? wordt verder niks gemeld door canal digitaal, maar we gaan het de komende week meemaken of niet :)

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat zou dan de eerste Hotbird zender voor Canaldigitaal zijn, alle abonnees een extra lnb in de schotel?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei spijk:

deze bestaat al langer maar voeg canal digitaal deze zender nou wel of niet toe. dat is de grote vraag ??? wordt verder niks gemeld door canal digitaal, maar we gaan het de komende week meemaken of niet :)

Misschien de eerste posting lezen? Bij mij werkt de zender al.

 

 

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Mojo:

Misschien de eerste posting lezen? Bij mij werkt de zender al.

 

 

dat zeg ik @ MoJo de posting lezen. mijn vraag ging over de 4K zender niet de HD versie. bij mij was deze vanmiddag de HD versie nog niet beschikbaar.

aangepast door spijk

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei spijk:

dat zeg ik @ MoJo de posting lezen. mijn vraag ging over de 4K zender niet de HD versie. bij mij was deze vanmiddag de HD versie nog niet beschikbaar.

De 4K uitvoering op de HB is voor de distributie naar andere aanbieders.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2019 om 17:46 zei HG5812:

Onderdeel van de overeenkomst is ook het Ultra HD-kanaal Love Nature 4K. M7 Group gaat deze zender aan zakelijke kabel- en IPTV-aanbieders in Duitsland leveren. Zij kunnen deze UHD-zender dan eventueel op het eigen netwerk aan klanten gaan leveren. Abonnees van Canal Digitaal en TV Vlaanderen kunnen binnenkort ook naar Love Nature 4K kijken. Hiervoor dienen zij dan wel te beschikken over ontvangst van de Hotbird satelliet op 13 graden oost. Daarnaast dient men ook gebruik te maken van een Viaccess CI+ module met bijbehorend geschikt abonnement van Canal Digitaal of TV Vlaanderen.

Aha, het kan dus wel binnenkort via de HB

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga mijn losse kaart niet opofferen voor een CI module, dus weer een programma wat ik kan afstrepen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei ceesv:

Ik ga mijn losse kaart niet opofferen voor een CI module, dus weer een programma wat ik kan afstrepen.

Nee, hoef je niet af te strepen. Je kan kijken naar Love Nature UHD

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met TVV kaart ook nog geen beeld.

 

(ecm) lokaal (0100@00006C/5C00/031B/64:5DE3D1E625BF2C491F57FF5E5F772B2B): rejected group (3 ms) - Love Nature HD BNL (no matching reader)

 

lokaal (0100@00006C/5C00/031B/64:C0487A2BF13CF2B7C532D215EF5555C3): not found (316 ms) by Boven (F/1/1/3) - Love Nature HD BNL (unsubscribed 93 02)

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hoopt M7 de Viaccess door te drukken... Alle nieuwe zenders via Viaccess aanbieden. Onder het motto: "als je het wil zien dan moet je wel.....". Ik kies dan voor "dan maar niet"...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Transpondertje:

Krijg not found zal wel los lopen 15e officeel zal dan wel weer eens kijken

Dan even opnieuw inscannen

Zojuist zei Mimisiku:

Zo hoopt M7 de Viaccess door te drukken... Alle nieuwe zenders via Viaccess aanbieden. Onder het motto: "als je het wil zien dan moet je wel.....". Ik kies dan voor "dan maar niet"...

Nee, hoor. Gewoon open met kaart zonder module op Astra 3

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mojo

We hebben het over de UHD versie op de HotBird... Die heeft geen Seca, maar alleen Viaccess, Irdeto2 en Nagra (op dit moment)

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...