Ga naar inhoud


"Love Nature HD BNL" nieuw bij CDS en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten


2 uur geleden zei Mimisiku:

@Mojo

We hebben het over de UHD versie op de HotBird... Die heeft geen Seca, maar alleen Viaccess, Irdeto2 en Nagra (op dit moment)

 

OK sorry. Maar er zullen weinig CD klanten zijn die de HB er bij ontvangen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mojo:

OK sorry. Maar er zullen weinig CD klanten zijn die de HB er bij ontvangen.

Het gaat om de HD versie op 23 oost. Hotbird de UHD versie is niet ter sprake heb immers geen m7 bak of module. Begreep dat je beeld had met family pakket op 23 oost maar vermoed dat je de UHD bedoelde op de hotbird. In dat geval klopt mijn bevinding dat de versie op 23 oost nog niet geactiveerd is.;)

VU+-Ultimo4k + VU+-zero4K + Multibox 4k + 100cm 13-19-23-28 + 110cm Dish + SG2100

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Transpondertje:

Het gaat om de HD versie op 23 oost. Hotbird de UHD versie is niet ter sprake heb immers geen m7 bak of module. Begreep dat je beeld had met family pakket op 23 oost maar vermoed dat je de UHD bedoelde op de hotbird. In dat geval klopt mijn bevinding dat de versie op 23 oost nog niet geactiveerd is.;)

de hd versie werkt bij mij al 3 dagen nu. UHD versie is nog steeds zwart.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook nog op zwart met Tv Vlaanderen kaart en morgen is het een feestdag in belgie dus werken ze daar ook niet bij M7 vrees ik enkele dagen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De UHD versie is alleen te bekijken met het CI module met ingebouwde softcard.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een TVV-abbo gaat de HD versie nog niet open.

Toen ik ging kijken naar de entitlements van mijn kaarten,zag ik een berg EMM's die geschreven zijn vandaag.  Zie:

 

image.png.ba293378856da15b01989d9825c707bb.png

 

Ik vraag mij af wat die enorme hoeveelheid EMM's te betekenen heeft.

Nooit gezien voorheen.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook even gekeken, ik zie 3 versies van Love Nature op 23.5 : CZ, BNL en INT.

de eerste 2 blijven zwart, maar de INT versie gaat bij mij wel open, met NL audiospoor en ondertitels....... dus misschien ook even naar die INT versie kijken ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jean-Claude:

ook even gekeken, ik zie 3 versies van Love Nature op 23.5 : CZ, BNL en INT.

de eerste 2 blijven zwart, maar de INT versie gaat bij mij wel open, met NL audiospoor en ondertitels....... dus misschien ook even naar die INT versie kijken ?

 

De INT versie gaat ook niet open.

Heractivatie van de kaart gevraagd.  Maar de Unique EMM's komen zeer moeizaam binnen.  Is nu al meer dan een uur geleden en slechts 22 geschreven Unique EMM's.

Rest allemaal globaal.  En heel veel in de duizenden.

Ik vraag mij af wat ik aan mijn fiets heb hangen.

 

PS: Ik gebruik Oscam

 

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@astro iris

Bij mij via Live Tv van TVV niets te vinden hoor.

Ook niet via Sat. hier (al 2 maal fastcan gedaan).

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...