Ga naar inhoud


"Love Nature HD BNL" nieuw bij CDS en TVV


de vrije fries

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Transpondertje:

😅😅

wordt tijd dat de uhd bij mij ook vrijgegeven wordt zit met spanning te wachten gniff.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden zei Transpondertje:

Werkt nu wel :) komt van kaart nu

Hier ook beeld

0816Satfeeds-DX_1.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Satfeeds-DX:

Hier ook beeld

 

Gisteren en vandaag transponderscan gedaan. op 23.5  12090V 29900

Er zitten op die transponder maar twee zenders (althans bij mij):

Nat. Geographic Wild en regionalnitelevize.cz

Als Love Nature hier zou zitten, komt zelfs de zenderinfo hier niet binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sprietje:

In ieder geval een zender waar je iets aan hebt.

 

Wat dan?

Ik heb liever dat ze eindelijk eens RTLZ, SBS9, Fox, 24 Kitchen etc  omzetten naar HD in plaats van die belabberde SD uitzendingen in jaren '70 kwaliteit. CD kiest duidelijk voor kwantiteit over kwaliteit. Al die SD zenders mogen ze van mij zo uit het abonnement schrappen, daar kijk ik nooit naar omdat het niet om aan te zien is op een UHD TV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei zeeteefje:

 

Wat dan?

Ik heb liever dat ze eindelijk eens RTLZ, SBS9, Fox, 24 Kitchen etc  omzetten naar HD in plaats van die belabberde SD uitzendingen in jaren '70 kwaliteit. CD kiest duidelijk voor kwantiteit over kwaliteit. Al die SD zenders mogen ze van mij zo uit het abonnement schrappen, daar kijk ik nooit naar omdat het niet om aan te zien is op een UHD TV.

 

 

Koop dan eens een goede TV.

Begrijp mij niet verkeerd.  Een HD uitzending is beter van beeldkwaliteit dan een SD uitzending.  Maar op mijn Sony HDTV vallen die SD zenders eigenlijk nog wel best mee.

Natuurlijk zou het beter zijn als M7 die SD zenders omzet naar HD.  Maar loont het sop de kool?

 

En ook zou ik je aanraden al de zgn. beeldverbeteraars die in de TV zitten, uit te schakelen.  Ja. die zullen in bepaalde gevallen een net iets beter beeld opleveren (bv. bewegingsonscherpte verbeteren bij F1).  Maar over het algemeen hebben die als effect dat het beeld er slechter op wordt.  Vooral die bewegingsonscherpte instelling is nefast voor "normale" programma's.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...