Ga naar inhoud


Mezzo niet meer in Rijk abonnement


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op 17-1-2020 om 21:54, ceesv zei:

Ja, ik kijk/luister graag naar uitvoeringen van klassieke muziek.

Bij Canaldigitaal is die mogelijkheid de afgelopen jaren steeds minder geworden.

Eerst werd het Stingray Classica, zonder Dolby Digitaal geluid.

Toen verdween deze zender, en nu is Mezzo ook weg.

 

Ik zal het nu moeten doen met geen dag zonder Bach!

 

Tivúsat kaartje regelen misschien? Daar zit Mezzo in, plus Rai 5 en Rai 4K, beide met regelmatig een opera (Rai 5 iedere zondag om 10 uur) en regelmatig klassieke muziek.

Naast "Geen dag zonder Bach" kan ik Radio Swiss Classic aanbevelen, via Sat en als app op je telefoon http://www.radioswissclassic.ch/en
 

Op 17-1-2020 om 19:51, Penthe zei:

Waarmee dan wel?

 

 

Tivúsat.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2020 om 20:02, Sprietje zei:

Geen idee, Canal Digitaal heeft een bericht aan sommige Rijk-abonnees gestuurd dat deze zender uit hun pakket gaat.


In de vorige eeuw zat deze zender nog gratis in het basispakket.

 

Op 17-1-2020 om 21:44, Mimisiku zei:

Kijkt er überhaubt iemand naar Mezzo? Allemaal klassieke/jazz muziek...

 

Die staat hier vrijwel elke dag wel op enig moment aan.

aangepast door Prawo
Betere opmaak.
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zender ging alleen open met een witte CI vanwege de nano 01 CWOE. Laatstelijk ook met de Viaccess ORCA CI (CAM701). Met een losse kaart, zonder module gaat deze al een tijdje niet meer open....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zit er in je tv een ci module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een vreemde zaak, vrijdag kon ik Mezzo niet meer ontvangen en nu kijk ik na aanleiding van de melding van Old Satterhand dat hij hem wel kan ontvangen en nu gaat hij bij mij ook weer open met de oranje smardcard met witte CI-module met mijn voormalige Familie-pakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een kaart past niet in een ci slot.

In een ci slot past een ci module met een pcmcia connector.

Of heb je de laatste Canaldigitaal kaart, welke eigenlijk een smart ci module is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Sprietje zei:

Wat een vreemde zaak, vrijdag kon ik Mezzo niet meer ontvangen en nu kijk ik na aanleiding van de melding van Old Satterhand dat hij hem wel kan ontvangen en nu gaat hij bij mij ook weer open met de oranje smardcard met witte CI-module met mijn voormalige Familie-pakket.

 

Het wordt nog gekker, vanochtend kan ik Mezzo weer niet ontvangen. Waar is Canal Digitaal mee bezig? Kijkrechten uitschakelen, kijkrechten inschakelen, kijkrechten uitschakelen.

 

Hoe zit dat met andere mensen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...