Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


12 minuten geleden, luisteraar zei:

Zouden de dieren de strijd tegen de mens gewonnen hebben ? de oorzaak

van het virus is het eten van wilde dieren.

Ik denk dat je geen idee hebt waarover je het hebt op deze forum, zoals vele discussies hier. Zo werkt dat niet.

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker, 99,999999% kans dat ze eerst bij een dier of plant voorkwamen (want er zijn gigantisch veel meer dier- of plantensoorten dan dan die ene soort mens) of dat ze gewoon ergens waren zonder kwaad aan te richten. Je wilt niet weten hoeveel virussen in 1 druppel zeewater zitten (ca. 10 miljoen), dus nooit meer zwemmen..😁).

Maar die ene mutatie van eentje bij vaak een dier wordt opeens voor ons levensgevaarlijk.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
4 minuten geleden, luisteraar zei:

Nog nooit gehoord van balletje opgooien en afwachten

Ooit overwogen om dan iets zinnigs bij te dragen in plaats van wat je hier schrijft?

 

Gratis tip, schakel je hoofd in voordat je vingers het toetsenbord aanraken.

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms heb ik de neiging (die ik gelukkig na even nadenken snel weet te onderdrukken) om een topic te openen en met een paar maand typen (en een paar jaar vanwege alle onbegrip-reacties erop) een paar mensen hier, die er nog weinig tot niets van weten behalve wat al dan niet foute internet-info, van alles te gaan uitleggen over (retro-)virussen en hoe ze werken en hoe je afweer werkt en hoe vaccins gemaakt worden en hoe ze werken en noem maar op.

Maar ik ben al aardig oud, heb me 60 jaar in al die dingen verdiept en het vele duizenden mensen al uitgelegd, en heb zo enorm veel andere dingen nog dringend te doen voor ik de pijp uitga.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

....ik heb gehoord dat het gemuteerde coronavirus is begonnen bij schotelbezitters.

Het is vergelijkbaar met inteelt namelijk.. iedereen richt de schotel uit op dezelfde satelliet, tja en dan haal je wel eens wat binnen..

 

😷🤪

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Soms heb ik de neiging (die ik gelukkig na even nadenken snel weet te onderdrukken) om een topic te openen en met een paar maand typen (en een paar jaar vanwege alle onbegrip-reacties erop) een paar mensen hier, die er nog weinig tot niets van weten behalve wat al dan niet foute internet-info, van alles te gaan uitleggen over (retro-)virussen en hoe ze werken en hoe je afweer werkt en hoe vaccins gemaakt worden en hoe ze werken en noem maar op.

Maar ik ben al aardig oud, heb me 60 jaar in al die dingen verdiept en het vele duizenden mensen al uitgelegd, en heb zo enorm veel andere dingen nog dringend te doen voor ik de pijp uitga.

Dit is dus allemaal onzin, benieuwd naar uw mening.https://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=14799:mazelen-is-en-blijft-onschuldige-kinderziekte&catid=17:gezondheid&Itemid=30

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Codx zei:

of je rekent af bij de kassière die met iedereen in contact komt

je moet ook niet met de kassière tongzoenen !

 

ofschoon men nog niet weet hoe en hoelang het virus buiten het menselijk lichaam kan overleven (dit aspect is nog niet bekend gemaakt)

 

hoelang is een chinees

  • Like 1

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je moet ook niet met de kassière tongzoenen !

...oh, gaat het daar fout..

Ik vroeg mij al af waar al die ophef tijdens het boodschappen vandaan kwam.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, erwinnaar zei:

Brr, wat een site.

 

Maar de grafiek klopt wel voor zover ik weet. In 1976 toen de vaccinatie in Nederland werd ingevoerd stierven nog maar enkele mensen per jaar; wel hielden veel mensen restverschijnselen.

De laatste 40 jaar met de hoge vaccinatiegraad zijn in totaal nog 11 mensen eraan overleden, zeg maar 1 in de 4 jaar.

 

Wereldwijd en ook in westerse landen neemt het aantal doden door mazelen weer sterk toe: 142.000 doden.

Lees dit bv. eens: https://nos.nl/artikel/2313443-who-collectief-falen-leidde-tot-meer-dan-140-000-doden-door-mazelen.html

 

En lees iets over groepsimmuniteit. Iets wat aan het wegvallen is door anti-vaccers die afgaan op een hoax op internet over een onderzoek waarvan later is aangetoond dat er niets van deugde maar dat een eigen leven is gaan leiden op internet en nog steeds aangehaald wordt.

 

Een groot probleem is dat baby's nog niet gevaccineerd kunnen worden omdat hun afweersysteem nog niet goed werkt. Een vaccinatie is dan nog zinloos. Maar ze kunnen wel dodelijke ziektes oplopen doordat anderen die niet gevaccineerd zijn ze besmetten. Bij groepsimmuniteit die je hebt bij een hoge vaccinatiegraad zal dat nauwelijks kunnen gebeuren.

  • Like 2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, minplus zei:

Een groot probleem is dat baby's nog niet gevaccineerd kunnen worden omdat hun afweersysteem nog niet goed werkt.

 

En een groot probleem is, dat mensen die niet worden gehinderd door enige kennis, al gauw een mening hebben. En zich graag laten leiden door bronnen die, niet gehinderd door enige kennis, een stevige mening verkondigen.

 

Het afweersysteem tegen dit soort mening-fabriekjes is helaas soms niet erg goed ontwikkeld.

 

Is daar misschien een vaccinatie tegen?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

coronavirus nieuws update

De who ruimt in dat ze fouten gemaakt kunnen hebben met probleem inschatting.

De documenten van de deskundigen/adviseurs kwamen niet identiek bij het who aan.

Vandaag nieuw beraad bij who 

Bevestiging is nog niet op internet kan de komende uren/dagen nog komen.

 

Een cruise schip met 6000 passagiers mag niet aanmeren in italie verdacht op coronavirus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...