Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


Ik wist het wel , die naam kwam me bekend voor , Amerikaanse spionage satelliet

 

800px-Coronasat.jpeg

  • Haha 1

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die uitspraak ken ik van een bezoek aan China, de gids verklaarde dat dit het gevolg was van hongersnood in de 20 ste eeuw, waarbij miljoenen Chinesen gestorven zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels 9692 zieken in China waarvan 213 overleden, dus nog steeds 1 op 45.

In ons land en ook andere landen heb je geesteszieken die verzonnen idioterie op internet gooien, net als met vaccinaties is gebeurd.

Triest gevolg is dat Chinezen nu overal gediscrimineerd worden. De rassenhaters zien weer een kans.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig op ntv nieuwszender een bericht geweest over de complotdenkers die zich op

internet breed maken.

Hun advies luister enkel naar de site van who of nationale zenders die worden direct en indirect

gecontroleerd.

Het goede nieuws China denkt dat ze binnen 3 maanden een vaccin hebben ,een duits bedrijf meld

nu ook binnen 3 maanden een vaccin

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, luisteraar zei:

Het goede nieuws China denkt dat ze binnen 3 maanden een vaccin hebben ,een duits bedrijf meld

nu ook binnen 3 maanden een vaccin

 

China denkt dat wel maar dat is een droom. De echte vakmensen (uit o.a. Duitsland) schatten de tijd hiervoor op minsten een jaar voordat het op de markt kan komen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt geen deskundige op dit gebied maar zover ik het

vernomen heb is het ze gelukt het virus te laten vermeren waardoor

ze voldoende test materiaal hebben ,dit helpt enorm bij het testen.

Dat bericht van een jaar is voordat ze die doorbraak gemaakt hebben.

Doordat WHO noodtoestand uitgeroepen heeft moeten alle

lidstaten van de WHO hun gegevens en suksessen onder elkaar

delen dus alles moet gezamelijk

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in ieder geval zeker geen tijd van eventjes in 3 maanden klaar. Het testen en marktrijp maken, toegelaten worden en noem maar op duurt minstens een jaar.

Die Chinezen geloof ik sowieso nooit niet. Waar kommunisten regeren wordt per definitie gelogen.

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja luisteraar, dat vernemen van jouw is hier het grote probleem. Ik heb al eens eerder verteld dat je Nederlands klote is, en lezen is ook een soort vernemen en daar schort het hier aan naar mijn mening. Hoe goed kun je lezen als je amper fatsoenlijk kunt schrijven? Nooit gedacht dat bij dat vernemen af en toe een vraagteken, niet zou hebben misstaan.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...