Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Alziendoog zei:

Ik weet niet of dat mafketels zijn. Hier in Nederland heb je ze ook. Een mens mag toch wel zelf bepalen wat hij ingespoten krijgt? W

In Duitsland hebben ze dat wettelijk onderbonden ,zijn de kinder niet geint mogen ze niet naar de crash daar duiken ook oude

ziektes weer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, luisteraar zei:

In Duitsland hebben ze dat wettelijk onderbonden ,zijn de kinder niet geint mogen ze niet naar de crash daar duiken ook oude

ziektes weer op.

Dan breng je ze niet naar de creche. ( neem aan dat je dat bedoelt ). In Nederland geldt een uitzondering voor gewetensbezwaarden. Zij betalen via de belasting dan weer wat meer aan onze zorg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Alziendoog zei:

Ik weet niet of dat mafketels zijn. Hier in Nederland heb je ze ook. Een mens mag toch wel zelf bepalen wat hij ingespoten krijgt? Wat u en ik daarvan vinden is een mening. Ik zou hen echter geen mafketels noemen. Het zou wel jammer zijn als waanzin op het internet die mensen tot dat besluit dwingt. Maar ja, hier heb je ook mensen die alles geloven wat op internet te vinden is.

Dat je ze hier in dit land ook hebt zegt helemaal niets en je mag zelf helaas nog jezelf en anderen in gevaar brengen maar bent dan wel een gigantische mafketel. Het is idd. waanzin dat mensen die waanzin op internet van een groep gekken geloven en zich vervolgens niet laten inenten.

Je hebt duidelijk zoals je eerder ook al liet zien en nu in je laatste berichten ook weer geen enkel benul van vaccinatie en virussen.

Sorry hoor, het idee dat alleen Aziaten last zouden hebben van een virus. Je weet duidelijk ook niets van genetica.

En de Spaanse griep trof ook de hele wereldbevolking voor zover die ermee in aanraking kwam. In Nederland leefden toen echt geen 40 tot 100 miljoen mensen.

 

Het zouden er trouwens 100 miljoen  + 2  moeten zijn geweest, nl. 1 man en 1 vrouw want er bestaan nog Nederlanders.....

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets waar ik me zorgen om maak, is de grens tussen Mongolië en China. Vandaag zijn aan grensovergang bij Erene , volgens lokale waarnemers zeker zo'n 600 tal Chinezen met de trein de grens overgestoken en dit zonder noemenswaardige controle. De Mongoolse overheid geeft alleen advies om niet naar China te reizen, maar omgekeerd gebeurd dit massaal. Ook zijn er dagelijks een viertal vluchten van Ulaanbaatar naar Beijing, heen en terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste grensovergang is bij Erene en vandaag kon je nog met de trein passeren, dit is de enige treinovergang, of dit met auto's nog mogelijk was, kan ik niet bevestigen. Waarschijnlijk zal het morgen ook met de trein niet meer mogelijk zijn. Maar hoe ze dat gaan regelen is nog de vraag, ik ken die overgang heel goed is er echt een doolhof. Verder zijn er nog wat kleinere overgangen in omgeving zoals bvb bij  Altai, maar daar is het ook onoverzichtelijk. Een weg in Mongolië is niet een weg zoals wij hier dat kennen, dit zijn pistes die soms kilometers parallel van elkaar lopen.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, minplus zei:

Dat je ze hier in dit land ook hebt zegt helemaal niets en je mag zelf helaas nog jezelf en anderen in gevaar brengen maar bent dan wel een gigantische mafketel. Het is idd. waanzin dat mensen die waanzin op internet van een groep gekken geloven en zich vervolgens niet laten inenten.

Je hebt duidelijk zoals je eerder ook al liet zien en nu in je laatste berichten ook weer geen enkel benul van vaccinatie en virussen.

Sorry hoor, het idee dat alleen Aziaten last zouden hebben van een virus. Je weet duidelijk ook niets van genetica.

En de Spaanse griep trof ook de hele wereldbevolking voor zover die ermee in aanraking kwam. In Nederland leefden toen echt geen 40 tot 100 miljoen mensen.

 

Het zouden er trouwens 100 miljoen  + 2  moeten zijn geweest, nl. 1 man en 1 vrouw want er bestaan nog Nederlanders.....

Zo minplus...lekker fel in de aanval alweer! En dat voor een nuchtere Drenth. Nogmaals: jouw mening om mensen die zich niet inenten waardeer ik, en deel ik. Het zijn echter geen mafketels, maar mensen die die keuze maken. Je oordeel over mijn kennis laat je maar achterwege, doet er niet toe. Juist je laatste punt is relevant. Ik zeg niet dat alleen Aziaten last hebben van een virus. Juist je opmerking over de Spaanse griep ( voor zover de wereldbevolking er mee in aanraking kwam ) is mijn punt. Mijn vraag is dus of Aziaten destijds de Spaanse griep minder ondervonden hebben en dus nu minder weerstand hebben. Mag ik die vraag stellen zonder veroordeeld te worden? En dat Nederland destijds 2 miljoen inwoners had weet ik. Het ging me even om het percentage.

Graag inhoudelijk verder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet rekening houden met je mede burger.

Vandaag bv in de winkel een vrouw voor mij bij de kassa heeft geniest en direct

in de lucht waarom geen zakdoek voor je mond of bij gebrek in je mouw niesen.

Dadelijk krijg ik door die vrouw een griep coronavirus is nog onwaarschijnlijk .

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, minplus zei:

Dat je ze hier in dit land ook hebt zegt helemaal niets en je mag zelf helaas nog jezelf en anderen in gevaar brengen maar bent dan wel een gigantische mafketel. Het is idd. waanzin dat mensen die waanzin op internet van een groep gekken geloven en zich vervolgens niet laten inenten.

 

 

Er zijn allerlei redenen te bedenken om je wel of niet te laten inenten, je hebt figuren die vanwege religie denken dat hun god alles oplost, die zou je kunnen bestempelen als mafketels.  Maar er zijn ook andere redenen te bedenken om je niet te laten vaccineren,  ik ken een geval van een kind die ernstig gehandicapt is geraakt door een vaccinatie. En dan bijv. de talloze negatieve verhalen van de HPV vaccinatie.

 

En dan kun je wel zeggen, ja maar er is geen hard bewijs en dat zal er ook nooit komen want er zijn te veel belangen bij gemoeid. Er zijn hele goede en vooral dure vaccins, echter als de overheid gaat shoppen voor een miljoen vaccins kijken ze als eerste naar de prijs en niet naar de hoeveelheid bijwerkingen. Dat is hetzelfde met de zorgverzekeraars en medicijnen tegenwoordig, die komen steeds meer uit Roemenië.   Als ze 15 euro per vaccin kunnen besparen dan nemen ze 100 sterfgevallen of 5000 gevaccineerde die een aandoening ontwikkelen gewoon op de koop toe. En daar zit het probleem, voor de overheid ben jij of een lid van je gezin maar een nummer. 

 

Feit blijft dat niet inenten een risico kan vormen voor jezelf maar mogelijk ook voor anderen, maar wel inenten ook. Alleen praten de overheid, media en medische professionals daar liever niet over.   Sommige weten genoeg maar die willen hun carrière ook graag behouden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Alziendoog zei:

Zo minplus...lekker fel in de aanval alweer! En dat voor een nuchtere Drenth. Nogmaals: jouw mening om mensen die zich niet inenten waardeer ik, en deel ik. Het zijn echter geen mafketels, maar mensen die die keuze maken. Je oordeel over mijn kennis laat je maar achterwege, doet er niet toe. Juist je laatste punt is relevant. Ik zeg niet dat alleen Aziaten last hebben van een virus. Juist je opmerking over de Spaanse griep ( voor zover de wereldbevolking er mee in aanraking kwam ) is mijn punt. Mijn vraag is dus of Aziaten destijds de Spaanse griep minder ondervonden hebben en dus nu minder weerstand hebben. Mag ik die vraag stellen zonder veroordeeld te worden? En dat Nederland destijds 2 miljoen inwoners had weet ik. Het ging me even om het percentage.

Graag inhoudelijk verder.

 

Fel omdat ik de doden en verlamden om me heen gezien heb en weet dat het tegenwoordig bij veel ziektes voorkomen had kunnen worden. Dat is geen mening maar een wetenschappelijk gegeven. Volledig  inhoudelijk dus.

Veel mensen maken die bizarre keuze op grond van een volslagen maffe uitleg van de bijbel, anderen op grond van waanzin die ze op internet lezen en wegens gebrek aan kennis van zowel de medische wetenschap als wan-informatie op internet zomaar geloven en dus vaccinaties weigeren, zelfs als hun kinderen verlamd raken of doodgaan zonder die vaccinaties.

 

Even wat info over de Spaanse griep voor je: https://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep

 

Het afzwakken van een virus na verloop van tijd is een bekend verschijnsel. VIP was jaren geleden uiterst dodelijk voor katten, inmiddels is de verzwakte vorm uiterst vervelend voor ze. Net als die griepvariant nu voor mensen. 30.000 Doden toen in Nederland trouwens.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Codx zei:

 

Er zijn allerlei redenen te bedenken om je wel of niet te laten inenten, je hebt figuren die vanwege religie denken dat hun god alles oplost, die zou je kunnen bestempelen als mafketels.  Maar er zijn ook andere redenen te bedenken om je niet te laten vaccineren,  ik ken een geval van een kind die ernstig gehandicapt is geraakt door een vaccinatie. En dan bijv. de talloze negatieve verhalen van de HPV vaccinatie.

 

En dan kun je wel zeggen, ja maar er is geen hard bewijs en dat zal er ook nooit komen want er zijn te veel belangen bij gemoeid. Er zijn hele goede en vooral dure vaccins, echter als de overheid gaat shoppen voor een miljoen vaccins kijken ze als eerste naar de prijs en niet naar de hoeveelheid bijwerkingen. Dat is hetzelfde met de zorgverzekeraars en medicijnen tegenwoordig, die komen steeds meer uit Roemenië.   Als ze 15 euro per vaccin kunnen besparen dan nemen ze 100 sterfgevallen of 5000 gevaccineerde die een aandoening ontwikkelen gewoon op de koop toe. En daar zit het probleem, voor de overheid ben jij of een lid van je gezin maar een nummer. 

 

Feit blijft dat niet inenten een risico kan vormen voor jezelf maar mogelijk ook voor anderen, maar wel inenten ook. Alleen praten de overheid, media en medische professionals daar liever niet over.   Sommige weten genoeg maar die willen hun carrière ook graag behouden.

 

Het is wat dat gehandicapte kind betreft wel aardig dit even te lezen: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/vijf-horrorverhalen-over-vaccins-tegen-het-licht-en-ontkracht~bcdcfaef/

 

Ik ben gelukkig als kind tegen polio ingeënt om maar iets te noemen, m'n buurvrouw niet. Die moet er dagelijks mee leven.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...