Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


3 minuten geleden, minplus zei:

 

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

 

 

Hopeloos, deze software af en toe. Je krijgt soms een bericht dat je plaatst een paar keer en je kunt doen wat je wilt maar je krijgt het niet ongedaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zullen we ons beperken tot het onderwerp en andere perikelen laten rusten.

Geen politiek op sat4all.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, minplus said:

 

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

De economische ontwikkelingen lopen standaard  een tijdje achter, dus Trump profiteert van de dingen die zijn voorganger geregeld heeft. Zijn maatregelen hebben inmiddels ook effect: De rijken krijgen nog meer en de armen nog minder. Maak het een beetje met dat ze weer brood op de plank hebben. Integendeel.

Ik heb een hele zwik aan kenissen in de states en die vertellen mij wat er echt gaande is, het gaat er echt beter met de armen maar er zijn gewoon mensen met een bord voor hun kop die niets geloven omdat ze als schaapjes met de media meelopen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Don’t know, don’t care. 🤮

 

Hoe begint het virus zich te openbaren?  Begint het met keelpijn ?

..in dat geval ben ik besmet.. wanneer komt er een sat4all meeting? 😄

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, Penthe said:

Ik heb een hele zwik aan kenissen in de states en die vertellen mij wat er echt gaande is, het gaat er echt beter met de armen maar er zijn gewoon mensen met een bord voor hun kop die niets geloven omdat ze als schaapjes met de media meelopen.

 

Dus als ik het goed begrijp zijn de media niet te vertrouwen, maar jouw kennissen wel. Vindt je dat nou zelf niet wat ver gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, kiekiek zei:

 

Gewoon nuchter blijven. Zeker nu dit zo ver wordt opgeklopt, vooral in de media.

Is wel een virus waartegen (nog) geen vaccins zijn. Ook kan de kans bestaan dat dit virus muteert met een ander virus, zoals bvb het vogelpest virus en dan zitten we wel met een heel groot probleem. Dus zolang we de juiste gegevens en werking van dit virus niet kennen, is het een gevaarlijk virus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor maar media is NOOIT BETROUWBAAR, als je dat denk ben je wel erg naief, het gaat de media enkel om het verhaal en de centen.

17 minutes ago, johnno said:

Dus als ik het goed begrijp zijn de media niet te vertrouwen, maar jouw kennissen wel. Vindt je dat nou zelf niet wat ver gaan?

 

Just now, astro iris said:

Is wel een virus waartegen (nog) geen vaccins zijn. Ook kan de kans bestaan dat dit virus muteert met een ander virus, zoals bvb het vogelpest virus en dan zitten we wel met een heel groot probleem. Dus zolang we de juiste gegevens en werking van dit virus niet kennen, is het een gevaarlijk virus.

Dit is nu precies het probleem er is nog niets tegen dit virus en voor zoverre je het nieuws volgt is het al aan het muteren. Iedereen doet laks en reageerd niet terwijl dit wel eens het grooste probleem kan gaan worden uit de geschiedenis. En er is maar 1 motto beter voorkomen dan genezen maar dat gaat in de hebzuchtige wereld allang niet meer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat we er weinig tegen kunnen doen.

Feit is dat het er is en dat overspannen reageren niet veel zin heeft.

Zorg er voor dat je lichaam in goede conditie is en vermijdt stress.. 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

gooi schiphol en andere luchthavens dicht voor enkele weken voor vluchten uit besmette landen en de grenzen dicht en beperk het aantal besmettingen tot wat er nu hier zit en probeer die onder controle te krijgen ,als elk land waar het virus inmiddels zich aan het verspreiden is dit doet is het binnen enkele weken helemaal onder controle, maar ze laten maar iedereen reizen en binnenkomen ,vind het niet gek dat het dan nooit minder word en alsmaar meer geinfecteerd worden 

 

 

maar iedereen denkt alleen aan geld verdienen en het belang van mensen staat ergens onderaan in de rij

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...