Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


14 uren geleden, ceesv zei:

Deze maand hier 42 mm. neerslag.

Gemiddelde voor juni is 70 mm. meteen minimum van 23 mm. in 2017 en een maximum van 170 mm. in 2016.

Heb jij al iets kunnen vergelijken in de Buitentemperatuur van het eerste kwartaal 2020 ten opzichte van 2019 en 2018?
Gevoelsmatig denk in dat dit jaar kouder is begonnen dan vorig jaar.

...jij hebt fijne apparatuur wat tabellen maakt..😊

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

1e half jaar 2020

afbeelding.png

 

1e halfjaar 2019

afbeelding.png

 

 

1e halfjaar 2018

afbeelding.png

 

1e halfjaar 2020

afbeelding.png

 

1e halfjaar 2019

afbeelding.png

 

1e halfjaar 2018

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoopte dat met het vrijwel wegvallen van de luchtvaart, dat maart, april en mei veel afweek met de voorgaande jaren, qua temperatuur.

De zonkracht is dit jaar wel behoorlijk toegenomen in maart, april en mei ten opzichte van 2018 en 2019.


Nu ik jouw data zie blijkt het mee te vallen en hoewel een paar maanden eigenlijk geen zinnige conclusie kan geven hoopte ik toch een klein beetje verschil te kunnen zien.

Wat mij wel opviel is dat de dertig graden grens veel later is gehaald in 2020 en dat het voornamelijk iets koeler is.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De grond kan het vocht wel beter opnemen, anders spoelt alles weg wanneer het op droge grond pijpenstelen regent.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

ja weer geen sneeuw

:grin:

Ik zal toch alvast mijn sjaal en handschoenen terug uit de kast halen 😂

Ook zal ik de verwarming een streepje hoger zetten , ge weet maar nooit !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...