Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


het ging mij om het verschil buiten en binnen temperatuur, dus het tijdstip van natuurlijk ventileren dat is dat op Rottumeroog anders of waar je huis woont.

Naast veel water drinken moet je ook voldoende zout opnemen als je door omstandigheden zweet tijdens deze dagen.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

 

Ja....dat is lekker fris. Je zou haast een trui aantrekken.

 

Sadistje 😱😂👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

je moet pas open zetten als de buiten temperatuur beneden de binnen temperatuur ligt

misschien dat bij jouw een windje van zee helpt als je om 23 uur opent, maar in het binnenland zeer zeker niet

 

Zodra de binnen en buiten temperatuur ongeveer gelijk zijn gaat hier ook alles open, e.e.a wordt ondersteun door ventilatoren om lucht naar binnen te persen en ook al is dat nog iets warmer dan toch wordt het als koeler ervaren door de luchtstroom.

Airco gaat aan zodra de temperatuur binnen boven de 28 graden komt want meestal loopt de volgende dag de wekker wel weer om 4.30 uur af en niet slapen dat hou je wel een dag vol maar niet een gehele week. Voor het slapen eerst flink afkoelen en dan op de stille stand.

Nadeel van dat ding wat ik heb is dat hij ook in de nacht mode continu de warmte blijft meten en wordt het toch te warm dan gaat hij een paar keer per nacht toch even op vol vermogen koelen om de ingestelde stand te kunnen houden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drz zou er kl gaatjes in kunnen maken, die nevel koelt ook goed af. Ik heb dat gezien op een terras in Spanje. Waar de ventilatoren hangen vernevelt water erboven. Dat effect voel je goed en niet storend.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, pollegazon zei:

Als je niet in een flat woont maar in een open bebouwing, is het vrij riskant om op de benedenverdieping s nachts alle ramen open te laten. 

 

Je zou wel eens ongewenst bezoek kunnen krijgen 

 

Daarom hebben ze in Spanje overal tralies voor de ramen. Alle ramen slaan naar binnen open dus je kunt de hele dag en nacht de ramen open zetten zodat het lekker door waait.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dezelfde mening , gelukkig kwam er wat bewolking in de namiddag en werd het "maar" 33.2°. Nu om middernacht  nog 26.7° en jammer genoeg totaal bewolkt. Ik wilde vannacht naar de eerste Perseïden, vallende sterren kijken, maar zal niets worden, of misschien loop ik in het donker ergens tegenaan en zal ik toch vallende sterren zien.🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hetzelfde en slechts een enkele heldere ster te zien.

Maar dat betekend 1 ding nl. dat het nog erg lang warm blijft en veel later afkoelt dan als er geen bewolking zou zijn.

Het is het buiten nu nog 25,7 graden en dat om half een 's nachts 🥴

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...