Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, D.Quijote zei:

Spanje warm ? Op terugreis nu in Angouleme hier 39° 

Airco aan in de kamer.

 

Dat is niks vergeleken met Bagdad, daar loopt het op tot 52 graden.

 

https://www.hln.be/wetenschap-planeet/weernieuws/midden-oosten-kreunt-onder-nooit-geziene-temperaturen-kwik-in-bagdad-stijgt-tot-51-8-graden~a19ff4ed/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ga ik er dan ook echt niet heen beste Sprietje al kook je de beste Paella van de Costa Calida en hebt nog een paar koele cevesas voor ons koele kikkers.

Ik dacht eerder aan Trondheim. Laat ik daar vannacht ook maar aan denken, misschien helpt dat.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.meteo.be/nl/belgie

 

9 minuten geleden, Sprietje zei:

Hier in Spanje komt de temperatuur in de zomermaanden s'nachts nooit onder de 24 graden.

IJskoud hoeft ook niet voor mij , maar TE warm .... ik pas , niks voor mij helaas !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 dagen geleden:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/08/03/spectaculaire-beelden-waterhoos-gespot-in-koksijde

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag bij Barneveld gaf de thermometer 33,5 aan, hier achter het huis gaf de thermometer in de schaduw al 37 graden aan.

Hier binnen is het nu om goed 23.20 uur nog 26,7 graden.

In de winter is isolatie heerlijk en behaaglijk, maar is er geen mogelijkheid om die rommel in de zomer uit de spouw te halen?

Ook vorige week toen het wat koeler kreeg ik het hier binnen ondanks alle ventilatie niet koeler dan 22 graden, zette je de ventilatie uit dan liep de temperatuur zo weer op naar ruim 24 graden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, gerrit B zei:

Vanmiddag bij Barneveld gaf de thermometer 33,5 aan, hier achter het huis gaf de thermometer in de schaduw al 37 graden aan.

Hier binnen is het nu om goed 23.20 uur nog 26,7 graden.

In de winter is isolatie heerlijk en behaaglijk, maar is er geen mogelijkheid om die rommel in de zomer uit de spouw te halen?

Ook vorige week toen het wat koeler kreeg ik het hier binnen ondanks alle ventilatie niet koeler dan 22 graden, zette je de ventilatie uit dan liep de temperatuur zo weer op naar ruim 24 graden.

Een collega van mij heeft een passieve woning en ook hij heeft dat probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem wand verwarming 's winters en zomers koeling. Wel oppassen voor het ophangen van een schilderijtje :grin: plop, blub blub.

Passief koelen is evaporatie ofwel verdampen van water, je moet je zwembad niet in de tuin opbouwen voor de kids maar in de woonkamer. :grin::grin:

spaar je ook nog factor 50 smeersels

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afgelopen nacht was het rond zonsopgang 14,5 graden.

De voorgaande nachten alles open gehad en overdag alles dicht.

 

Op dit moment is het in de huiskamer 21,4 graden.

Ik zie wel met de warmtebeeld kamera dat de binnenmuren op de zonzijde nu langzaam gaan opwarmen.

Vanavond de tuinslang maar eens op de buitenmuren zetten om de warmte uit de massa te koelen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...