Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Buiten was het vandaag 22 graden maar had het idee dat het binnen waar ik aan het werk was wel 40 graden was.

Het zweet kwam dan ook uit alle poriën en zelfs mijn bril besloeg telkens.

Als je dan bedenkt dat ik ergens aan het werk was waar de laatste 15 jaar niemand was geweest en er alleen stof was verzameld dan kun je wel een voorstelling maken hoe ik er na werktijd met al dat stof uitzag. 🌚

Morgen hier ook warmer maar weer op dezelfde zolder buizen leggen en kabel trekken 🥴

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

Buiten was het vandaag 22 graden maar had het idee dat het binnen waar ik aan het werk was wel 40 graden was.

Het zweet kwam dan ook uit alle poriën en zelfs mijn bril besloeg telkens.

Als je dan bedenkt dat ik ergens aan het werk was waar de laatste 15 jaar niemand was geweest en er alleen stof was verzameld dan kun je wel een voorstelling maken hoe ik er na werktijd met al dat stof uitzag. 🌚

Morgen hier ook warmer maar weer op dezelfde zolder buizen leggen en kabel trekken 🥴

 

Voordeel is dan wel dat je thuis niet zo op je lijn hoeft te passen.:D

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen erg warm dus simpel eten Fajitas dus. Een bak sla hadden we vandaag maar doen we niet elke dag want dan best wel saai. Dus Woensdag een Paella maken want als die eenmaal op het vuur staat kun je rustig aan doen want de keuken is een oven dezer dagen. Chicken wraps zijn ook lekker ik maak ze zelf soms met Tex Mex kruiden. Ideaal met de hitte want je bent snel klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Penthe zei:

Een bak sla hadden we vandaag maar doen we niet elke dag want dan best wel saai.

 

niet mijn bak sla, daar zitten vrijwel altijd minimaal 6 of 7 soorten sla/groente in.

Dan uiteraard wat gebakken kip, wat pittigs als prei of ui en dan aangevuld met mais, peulvruchten, rode bietjes enz.

Voor morgen heb ik ipv. kip garnalen in olie met chilipepertjes

 

10 minuten geleden, Penthe zei:

 Woensdag een Paella maken want als die eenmaal op het vuur staat kun je rustig aan doen want de keuken is een oven dezer dagen.

 

Paella hebben we gisteren gehad maar daar hadden de zeevruchten langs gefietst want geen garnaaltje kunnen vinden en slechts hier een daar een mossel of een blokje vis dus zelf maar aangevuld met gebakken zalm.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gerrit B said:

Paella hebben we gisteren gehad maar daar hadden de zeevruchten langs gefietst want geen garnaaltje kunnen vinden en slechts hier een daar een mossel of een blokje vis dus zelf maar aangevuld met gebakken zalm.

Ik eet weinig vis maar Paella komt hier orgineel uit de CV dus heb je ook een vlees versie ervan normaal gezien met konijn en varkensvlees en die maken wij dus. Mijn Spaanse schoonmoeder maakt als de hele famillie er is dus altijd 2 Paellas 1 met zee voedsel en 1 met vlees. De restauranten hebben hier ook altijd beiden.

 

6 minutes ago, gerrit B said:

niet mijn bak sla, daar zitten vrijwel altijd minimaal 6 of 7 soorten sla/groente in.

Dan uiteraard wat gebakken kip, wat pittigs als prei of ui en dan aangevuld met mais, peulvruchten, rode bietjes enz.

Voor morgen heb ik ipv. kip garnalen in olie met chilipepertjes

Denk je dat mijn bak sla uit 1 produkt bestaat? Ik doet er best wel veel verschillende groen in en tomaat maar in plaats van kip zit er bij ons Tonijn in de bak sla.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je hem maakt als mijn moeder dan wordt er een krop ijsbergsla aan stukjes gesneden, schoongespoeld, droog geslingerd, soms wat plakjes komkommer er in en dat was het dan.

 

Tomaat maak ik meestal van te voren, eerst lekker kruiden en wat olijfolie er op en dan laten drogen in de air fryer.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tonskidutch said:

bèèh

uit de CV

 

zalig wandelen met dit weer 18 graden zwaar bewolkt

CV is Comunidad Valenciana Spanje, daar komt officieel de Paella vandaan.

 

Hier net met de honden naar het park geweest het is alweer 32 graden en onbewolkt en geen wind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft de hele week heet in Spanje.


Afgelopen zondag werden deze temperaturen in Zuid-Spanje gemeten:
    Écija (Sevilla)                                     – 44,4 graden
    Andújar (Jaén)                                   – 43,5 graden
    Vliegveld Córdoba                             – 43,4 graden
    Vliegveld Granada                             – 43 graden
    Jerez de los Caballeros (Badajoz)  – 42,8 graden
    Fuente Palmera (Córdoba)               – 42,7 graden
    Fuentes de Andalucía (Sevilla)        – 42,5 graden
    Córdoba                                               – 42,5 graden
    Bailén (Jaén)                                       – 42,5 graden
    Carmona (Sevilla)                               – 42,5 graden

 

erg heet.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...