Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Volgens mij is de titel van dit topic dubbel.

Het weer is namelijk altijd buiten !

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hangt er dan weer af of het dak niet is weggewaaid door de storm..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er bestaat ook weer binnen.

 

Het 160 meter hoge Vehicle Assembly Building, waar op dagen met hoge luchtvochtigheid zich regenwolken in het gebouw kunnen vormen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Assembly_Building

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2020 om 22:21, ceesv zei:

Er bestaat ook weer binnen.

 

Het 160 meter hoge Vehicle Assembly Building, waar op dagen met hoge luchtvochtigheid zich regenwolken in het gebouw kunnen vormen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Assembly_Building

 

Volgens mij is dit een broodje 🍞 aap verhaal. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen hoor dat is een bekend bouwfysisch gegeven bij heel hoge binnenruimten en groot volume met een hoge luchtvochtigheid en ongeïsoleerde daken en buitenwanden.

 

(de nachtelijke uitstraling naar het heelal helpt daarbij -273 Kelvin om de bovenste luchtlagen zodanig af te koelen dat de luchtvochtigheid tot rijp kristaliseert)

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 12-7-2020 om 12:55, Tonskidutch zei:

Neen hoor dat is een bekend bouwfysisch gegeven bij heel hoge binnenruimten en groot volume met een hoge luchtvochtigheid en ongeïsoleerde daken en buitenwanden.

 

(de nachtelijke uitstraling naar het heelal helpt daarbij -273 Kelvin om de bovenste luchtlagen zodanig af te koelen dat de luchtvochtigheid tot rijp kristaliseert)

 

Foei @T, -273K bestaat niet (jij als min of meer bouwfysicus)

Je bedoelt waarschijnlijk -273 gr. C = 0 Kelvin (Ik als techneut)

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, soms ben ik traag,

als kind kwam een keer de klep omlaag...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Con zei:

Inderdaad, soms ben ik traag,

als kind kwam een keer de klep omlaag...

Ach valt wel mee. Een klap van de molenwiek is erger😜

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...