Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Er zijn de afgelopen maanden nog een paar andere records gesneuveld.

 

Hieronder mijn gemeten neerslag op mijn eigen weerstation over de afgelopen 10 jaar.

April en mei waren uitzonderlijk droog, februari juist weer uitzonderlijk nat.

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Vandaag 5 mm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Er zijn de afgelopen maanden nog een paar andere records gesneuveld.

 

Hieronder mijn gemeten neerslag op mijn eigen weerstation over de afgelopen 10 jaar.

April en mei waren uitzonderlijk droog, februari juist weer uitzonderlijk nat.

Je hebt het meetstation in december 2010 geïnstalleerd, of is er dat jaar alleen in de laatste maand neerslag gevallen?

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, drz zei:

Je hebt het meetstation in december 2010 geïnstalleerd, of is er dat jaar alleen in de laatste maand neerslag gevallen?

Ja, het lag onder de kerstboom!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vandaag bijna net zoveel neerslag gevallen als totaal in de afgelopen 2 maanden gevallen is.

Het stof is vandaag wel weggespoeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was hier maanden droog, ik krijg mijn schoonmoeder op bezoek en het begint hier met bakken uit de lucht te vallen.

 

Nodig je (ex) schoonmoeder eens een weekje uit.

Grote kans dat het gaat regenen.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...