Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, ceesv zei:

Ik zie wel met de warmtebeeld kamera dat de binnenmuren op de zonzijde nu langzaam gaan opwarmen.

Even offtopic voor een vraagje: Wat voor camera is dat?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bosch professional GTC 400 C

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Om 10:25 uur raakte de thermometer de 30 graden markering.

Nu de zon hoger staat gaat ook de thermometer hard omhoog.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die airco op de slaapkamer hebben lachen met ons denk ik. Op voorhand lekker koel maken en bent 's morgens ook goed uitgerust ook.

Ik word steeds wakker van de vroege vogeltjes , haf vijf of er iets na. Donker maar de horizon kan al lichter worden, 'k ben nog  niet gaan zien..

Werken met masker dit wknd zal ook geen lachertje worden voor mij. Geen reis dit jaar ook niet. Wat nog allemaal?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, de mon zei:

Die airco op de slaapkamer hebben lachen met ons denk ik. Op voorhand lekker koel maken en bent 's morgens ook goed uitgerust ook.

 

 

In mijn vorige woning had ik combi warmtepomp airco.

 

Als je het zo zou doen, wordt je s ochtends zwetend wakker.

 

Best is je airco op sinlent mode zetten en gewoon aanlaten.

 

Soms heb je dan ook nog een dekentje nodig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Spanje staat de airco op de slaapkamer de hele nacht aan op zijn laagste snelheid. Dan hoor je hem nauwelijks. Hij springt maar eens in het half uur even een paar minuten aan. Lekker de hele nacht 23 graden en geen vochtige lucht

In de woonkamer staat hij s nachts uit maar overdag aan op 25 graden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.buienradar.nl/nederland/weerbericht/weerwaarschuwingen

van 3:00 uur tot 10 uur ventileren met wijd open ramen

daarna zonwering omlaag - ramen dicht - gordijnen dicht en voeten in een teiltje water

(gisteren toen ik ging slapen was het 27,5 binnen maar dat is te vroeg om al weer te ventileren)

 

succes voor de komende dagen

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vrije koeling door open ramen en deuren nachts en overdag alles dicht.

Grafiek van mijn weerstation.

 

afbeelding.png

 

Afgelopen 3 dagen.

afbeelding.png

 

 

Mijn weerstation in Frankrijk registreerde gistermiddag 39.9 graden als maximum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Vrije koeling door open ramen en deuren nachts en overdag alles dicht.

Grafiek van mijn weerstation.

 

afbeelding.png

 

Afgelopen 3 dagen.

afbeelding.png

 

Mooie grafieken ceesv. Hier gaat alles om 23:00 wagenwijd open en om 9:00 potdicht. Gelukkig een goed geisoleerd huis, dus de temperatuur loopt hooguit 2.5 graad binnen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, het huis is uitstekend geïsoleerd, maar je ziet toch geleidelijk de binnenmuren aan de zonkant extra opwarmen.

Ik zet daar nu avonds de tuinslang op om de warmte uit de muren te halen.

 

Met de warmte camera is goed te zien dat de verdamping de buitenmuren extra koelt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Ja, het huis is uitstekend geïsoleerd, maar je ziet toch geleidelijk de binnenmuren aan de zonkant extra opwarmen.

Ik zet daar nu avonds de tuinslang op om de warmte uit de muren te halen.

 

 

Ik mag aannemen dat je de tuinslang op de buitenmuren zet ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...