Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Het lijkt nu toch tijd te worden om alsnog de winterbanden te monteren.

 

Na het weekeinde neemt de kans op sneeuw toe.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik had gisteren in Bremen nog besneeuwde straten.

 

Net in de krant, mogelijk 30 cm sneeuw in Noord-Nederland in het weekeinde

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie dat het weerbericht voor Limburg richting winter gaat, maandag tussen -3 graden overdag en -7 in de nacht.

En sneeuw, dan kunnen we weer het verschil zien tussen zomer en winterbanden!

 

 Men heeft het al over 30 cm meter sneeuw op zondag en nog eens 50 cm op maandag.

 

Ik ga mijn pioneer schepje uit mijn plunjebaal zoeken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier aan de Costa Calida niet nodig. Ik moet wel regelmatig de ramen van de auto afspuiten omdat er een dikke laag stof op zit. Nu kun je dat er met de ruitenwisser ook wel af krijgen maar voor- en achter slechts 2 van die halfronde kijkvensters is ook niet prettig rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2021 om 10:09, ceesv zei:

Het lijkt nu toch tijd te worden om alsnog de winterbanden te monteren.

 

Na het weekeinde neemt de kans op sneeuw toe.

Ben blij dat ik mijn wintersloffen er al onder heb zitten, vandaag was het nog wel redelijk weer maar moet er niet aan denken om die er zaterdag nog onder te moeten zetten.

Voor de nieuwe auto staan ze ook al klaar, alleen de velgen nog wat opknappen omdat de schroomkleurige accenten onder de blanke lak wat zijn verweerd.

1592799229_Nieuwevelgenalhambraklein.jpg.a01cdbd2433f6550bac03c28f9fd820d.jpg

de 1e al aardig onderhanden gehad en nog onder de spetters van de polijstpasta maar nog 3 te gaan.

Dus een leuk klusje voor volgende week als het koud wordt en de buitenprojecten toch stil komen te liggen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Tonskidutch zei:

het zonnetje fluit en de vogels schijnen. Of andersom. Heerlijk lenteweer.

Dat lijkt wel op Sesamstraat Kermit de reporter , die sprookjes lopen altijd fout 😂

4 minuten geleden, astro iris zei:

En de blaadjes krijgen bomen.:D

Stel je voor !! 🥴🤭

5 minuten geleden, astro iris zei:

En de blaadjes krijgen bomen.:D

In de ogen van de lente is het altijd tandartsassistente 🥳👌

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar hij mist volgende week wel de koek en zopie!

 

Snert met een lekker stuk worst.

 

Komende dinsdag en woensdag overdag - 5

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk vriezen die muggen dan eens kapot.

Dus drie dagen verkeerschaos op komst, dan kun je inderdaad maar beter een grote pan soep op hebben staan.

Mijn Pan staat al op en trekt heel langzaam.

 

en denk eraan kwartiertje voor je in de auto stapt deze onder de voorruit en een op de hoedenplank.

dan hoef je niet te krabben!

Screenshot_49.jpg

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Naast de winterbanden wordt het nu de hoogste tijd voor de schotel verwarming.

 

Of als alternatief een bezem met een lange stok.

Ik ben de winter van 1963 nog niet vergeten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...