Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Hier ondertussen alles wit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, astro iris zei:

ceesv, waar is dat in Nederland? En hoeveel cm reeds?

 

Op dir moment midden oost nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Nee, hier geen last van een Sahara zandstorm.

Nou ik heb zoiets in de 20 jaar dat ik hier woon nog nooit gezien, het regende zand en ziet zo zuinig ook. Goed dat je een masker moet dragen want als je dat in je luchtwegen krijgt is het echt niet gezond. Normaal komt het pas naar beneden met een regenbui.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mag regenen, het mag sneeuwen, ijzelen, waaien, doen wat het wilt, ik blijf toch mooi binnen, ik zou niet weten waar ik nu heen moet, ik kan dan niemand besmetten of mezelf laten besmetten op die manier.

Ze zijn er vroeg bij met hun sneeuw, het is februari, dat had december moeten zijn, kan alleen maar beter zijn voor de coronabesmettingen dat het eens sneeuwt en wat vriest.

Ik blijf toch binnen.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...