Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


33 minuten geleden, Tonskidutch zei:

maar we gaan wel lekker de weg op bij code rood

https://www.anwb.nl/verkeer

 

op zondag ochtend files

Screenshot_52.jpg

Ik las vannacht ergens dat dit een soort spookfiles zijn doordat de mobieltjes waaruit ze een file afleiden zich langzaam verplaatsen. De aantallen auto's zijn er niet maar de vertragingstijd is natuurlijk wel correct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Totaal TV denkt dat satelliet TV bij Ziggo en KPN ook uit kan vallen lol. Ik geef dat weinig kans maar vooral omdat er door de harde wind niets aan de schotel blijft zitten, heb er nog niet bij één minder signaal kwaliteit gevonden. Wat wel zou kunnen is een schotel die in een hoek staat waar zich een hoge duin vormt maar zo staat geen schotel opgesteld bij genoemde providers.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, OFDM zei:

Ik las vannacht ergens dat dit een soort spookfiles zijn doordat de mobieltjes waaruit ze een file afleiden zich langzaam verplaatsen. De aantallen auto's zijn er niet maar de vertragingstijd is natuurlijk wel correct.

@OFDM

klopt, ik gebruikte <> misbruikte het een beetje met de bedoeling te stellen dat je nu niet moet gaan autorijden.

je kunt alle webcams op de snelwegen aanklikken en ziet dat het lekker rustig is.

effe kijken of dat ook na 12 uur zo blijft gezien de opening van diverse supermarkten.

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Supermarkten hebben door hamsteraars lege schappen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Tonskidutch zei:

@OFDM

klopt, ik gebruikte <> misbruikte het een beetje met de bedoeling te stellen dat je nu niet moet gaan autorijden.

je kunt alle webcams op de snelwegen aanklikken en ziet dat het lekker rustig is.

effe kijken of dat ook na 12 uur zo blijft gezien de opening van diverse supermarkten.

 

 

Haha oké. Ik heb zelf nog nooit een snelweg webcam gezien, die zijn (dus) openbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alsjeblieft.

RWS Camers's

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is het inmiddels toch wel wat anders

1637264910_sneeuwintwente1.jpg.b4bf1cee2ca123fdef9ea5aa3d366d32.jpg

 

en het sneeuwt nog steeds

 

620653341_sneeuwintwente2.jpg.b4c3d129d5478898a839d4db28846c53.jpg

 

met de harde wind is de sneeuw dus op sommige plekken al hoog opgestuwd

 

1880125419_sneeuwintwente3.jpg.3e2efa92d3e170b446191f735fdfb340.jpg

 

Voor het huis is er dus al een sneeuwwal ontstaan van zo'n 70 cm hoog en ligt het al zo'n 10 cm hoog tegen de ruiten aan.

Ik dacht dat dus wel even vrij te kunnen maken maar naast het huis ligt ook een wal van zo'n 70 cm zodat de poort niet open kan en dan kan ik de voordeur wel openen maar daar ligt het tot bijna aan de brievenbus en loop ik het risico dat ik sneeuw in de gang kan gaan scheppen.

Gelukkig hebben we zo'n dubbele deur dus als het echt nodig is dan kan ik de bovendeur openen en zo naar buiten, maar voorlopig blijf ik toch maar even binnen.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...