Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


De A50 is geblokkeerd door geschaarde vrachtwagens. Er wordt hard gewerkt om de weg vrij te krijgen. De calamiteitenmachine Lavastorm is ingezet welke de sneeuw verwijdert en ijs door een combinatie van een krachtige rolbezem en warm pekelwater dat op het asfalt wordt gespoten.

 

Lavastorm calamiteitenmachine.jpg

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

man man man, is dat nu een sneeuwstorm a la 2021?

niks meer gewend zeker. ;)

 

nee klopt, kan me herinneren dat er eind jaren 60, begin jaren 70 ooit zo'n pak sneeuw is gevallen dat we er toen tot onze knieën in weg zakten en dat we eind jaren 70 een sneeuwstorm hebben gehad zodat we op zondagmorgen bij mijn ouders de sneeuw van zolder moesten scheppen.

Toen ik op maandag met de nodige moeite op school aankwam bleek de sneeuw zich precies bij de ingang van school te hebben opgehoopt en kon ik zo weer terug omdat ze de deuren niet open kregen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

-10°C , ppffff , wil je lekker ijsberen .... , voor de kouschijters ....

Het Siberische dorpje Oymyakon 😎👌

https://www.hln.be/buitenland/dit-is-het-koudste-dorp-ter-wereld-kwik-zakt-er-tot-77-graden-wagens-moeten-constant-draaien-en-graf-graven-kan-dagen-duren~a552434a

Alleen als die ijs & ijskoud is 🥳🌶️

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ach ook eind 2010 tussen kerst en nieuw was het nog even een beetje erger dan vandaag.

Maar dat is alweer een nieuwe generatie snowboarders geleden.

Kan het me nog herinneren, ik was toen in Cappelle aan de IJssel aan het werk en bij de 1e sneeuwvlokjes om goed 14.30 uur al in de auto gestapt naar huis. (normaal goed een uur en 3 kwartier) maar kon de slome sukkelaar die stapvoets op kop reed met zijn zomerbandjes pas voorbij Utrecht inhalen en was uiteindelijk pas rond 23.00 uur thuis.:mad:

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...