Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

31 maart, vanmiddag om 15:28 uur was het op mijn weerstation 26,9 graden, een nieuw record voor eind maart.

Het oude record was in 1968, 25,6 graden.

Er is ook wat Sahara zand in de atmosfeer, meteen de verklaring waarom de temperatuur op dit moment zo hoog is.

 

Aanstaande maandag, 2e paasdag is de voorspelling dat het maximaal 6,1 graden wordt en een minimum rond het vriespunt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toen ik vandaag wegreed uit Eindhoven gaf mijn auto 30,5 graden aan, na een ritje door Eindhoven en door een stuk bos voordat ik de A50 op reed was het gezakt naar 29 graden.

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd de airco weer gebruikt om het koel te krijgen in de auto ipv. de condens van de ramen te krijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste hete maartdag kan ik me nog goed herinneren: 29 maart 1968, mijn 15e verjaardag. Het werd een graadje of 26, gingen lekker zwemmen in de Amsterdamse Sloterplas. Het water was wel erg fris...

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gerrit B zei:

Toen ik vandaag wegreed uit Eindhoven gaf mijn auto 30,5 graden aan, na een ritje door Eindhoven en door een stuk bos voordat ik de A50 op reed was het gezakt naar 29 graden.

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd de airco weer gebruikt om het koel te krijgen in de auto ipv. de condens van de ramen te krijgen.

 

Als ik dat zo lees dan zit Sprietje weer te verrekken van de kou daar in dat verre Spanje. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond vanmorgen om 6.00 uur al in de file bij Deventer.

Eerst was alle sneeuw/hagel rommel aangevroren op de autoruiten waar geen krabben aan was dus de auto maar gestart om warm te laten lopen en nog snel een kop koffie gedronken.

Daarna op pad maar zoals gezegd bij Deventer kon ik aansluiten.

Dus dacht dat er een ongeluk oid. was gebeurd maar dat was toen dus nog niet het geval, toen ik net over de IJsselbrug was was de gehele snelweg gewoon wit van de sneeuw/hagel en was men aan het strooien om de weg weer schoon te krijgen.

Natuurlijk zijn er dan altijd van die wegpiloten die winterbanden onzin vinden en meteen het gas loslaten als het een beetje wit wordt met als gevolg dat alles stil staat.

opvallende was dat precies het stuk van net over de IJssel tot Apeldoorn geheel wit en de rest van de weg tot Amsterdam was schoon.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...