Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Ik zie ze nog wel af en toe (die strepen). Maar waar ik eerder laat op de middag bij de juiste omstandigheden soms meer dan 20 tegelijk getrokken zag worden met vrij uitzicht in vooral west, zuid en noord (sommigen hier verklaarden me zo ongeveer een raaskal, want zoveel kan niet volgens hen, maar die zijn hier nooit geweest) zie ik er de laatste weken hooguit 2.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De komende week, tijdens de ijsheiligen wordt het koud, het langjarig gemiddelde over de afgelopen 30 jaar is 19 graden, komende dinsdag wordt het hoogstens 13 graden.

Het blijft te droog voor de boeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het weer buiten op dit moment aardig keut.

Guur, 8 graden, harde wind, al dagen heel droog na 1 een beetje natte week en vele weken kurkdroog en dus druk aan het sproeien.

Waar blijven die mooie tijden van 's nachts regen en overdag zon en 20 graden...?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 14 dagen van maart 100 mm, dan niets meer , april bracht ook maar 34 mm en in mei tot nu....1 mm.  Nu de IJsheiligen met gure wind uit noord maar droog. alles droogt nog een beetje meer op en zoals de weerkaarten er nu bij liggen geen regen van betekenis. en als er regen komt dan is dat meestal met onweersbuien zoals gisteren in de Noorderkempen met bakken tegelijk en zelfs een windhoos. dit was resultaat van oprukkende warmtefront van over Frankrijk dat aan de Belgisch-Nederlandse grens botste met heel koude lucht komende uit het poolgebied. Misschien moeten we binnen enkele jaren niet meer naar de VS om te jagen op twisters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

en Grizzly's :grin:

het is behoorlijk fris en als je net naar de kapper bent geweest kan het zijn dat je verkouden wordt met die korte haarsnit

 

Nou..dat is dan weer koukleumen daarzo bij jullie  🤣 😂  🤣 😂  🤣 😂

 

IJzerbout zit heerlijk te genieten van de zonsondergang en een lekker glas Single Malt, bij zo´n pak ´m beet 38°C.  Windje van zee.

We hadden vandaag 43°C. Prima zo!

 

 

Snap2Share.jpg

IMG-20180906-WA0003.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

We hadden vandaag 43°C. Prima zo!

Sadistje :D

Wij zitten hier zowat nog net niet in de zeik !! Mottig winderig weer !! 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

43°C Alhier moet hier nu ook weer niet , vorig jaar , piek alhier 44°C !!

 

Gelukkig mogen we 24/24 buiten , maar ik ga wanneer er alhier bijna geen mens buiten loopt !!

6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Niemand mag de deur uit.

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...