Ga naar inhoud


Hoe kom ik in contact met Canal Digitaal en dan bedoel ik niet de eigenwijze klantenservice?


Miauw

Aanbevolen berichten


Standaard in NL. De ambtenaren zijn lui en werkschuw. Vroeger al en nu ook. Ze verschuilen zich achter een ondoordringbare muur en hebben liefst dat je zelf alles aanlevert aan informatie. Alles via de PC..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze hebben nog steeds "Henk" in dienst?

 

Die belde vroeger als 2e lijns hulpdienst de klanten voor de lastige op te lossen problemen die bij de helpdesk bleven hangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-3-2020 om 20:21, ceesv zei:

Ze hebben nog steeds "Henk" in dienst?

 

Die belde vroeger als 2e lijns hulpdienst de klanten voor de lastige op te lossen problemen die bij de helpdesk bleven hangen.

 

Ik zou niet weten wie ik aan de lijn gehad heb, in ieder geval niet de normale klantenservice die standaard vragen probeert te beantwoorden en ook daar helaas fouten maakt. De normale klantenservice kan niet zien wanneer je contact hebt gehad met de mensen boven de klantenservice, de betreffende meneer schrok van de verkeerde antwoorden die ik gehad heb. Het is een net gesprek geweest, ik denk dat de normale klantenservice een flinke update gaat krijgen, al weet ik niet wanneer. 

 

Ik heb een lange tijd geleden een advertentie voor een callcenter namens Canaldigitaal mensen zocht ergens op dit forum geplaatst, deze zat toen in de Velserbroek, geen idee of deze nog steeds bestaat. 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Facebook of Twitter was je probleem allang opgelost. Gaat niet om hogerop maar om de mensen die vrijwel direct de knopjes bedienen. We leven ano 2020 dus tegenwoordig gaat alles online veel sneller. Ikzelf bel nog maar 1x per jaar ofzo.Whatsapp bijv. is veel handiger en directer en niemand kan je in de rede vallen als je wat probeerd te zeggen :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Penthe zei:

Via Facebook of Twitter was je probleem allang opgelost. Gaat niet om hogerop maar om de mensen die vrijwel direct de knopjes bedienen. We leven ano 2020 dus tegenwoordig gaat alles online veel sneller. Ikzelf bel nog maar 1x per jaar ofzo.Whatsapp bijv. is veel handiger en directer en niemand kan je in de rede vallen als je wat probeerd te zeggen :)

 

 

Via Facebook ging het juist verkeerd bij mij, de één zal meer verstand van zaken hebben dan de ander, bij mij werkte dat volledig verkeerd.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb begrepen dat veel mensen een tijd terug succes hadden door iets op FB bij de Totaaltv community te melden.

Ik heb zelf trouwens nooit problemen gehad bij het contact zoeken met CD en prima geholpen. Laatste keer was iets van 2 jaar geleden. Maar mogelijk is dat nu anders.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2020 om 14:31, minplus zei:

Heb begrepen dat veel mensen een tijd terug succes hadden door iets op FB bij de Totaaltv community te melden.

Ik heb zelf trouwens nooit problemen gehad bij het contact zoeken met CD en prima geholpen. Laatste keer was iets van 2 jaar geleden. Maar mogelijk is dat nu anders.

 

Normaal gesproken heb ik ze niet nodig, maar als, dan heb ik aan de standaard klantenservice geen kond.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...