Jump to content
ilseonline

Hoe kom ik in contact met Canal Digitaal en dan bedoel ik niet de eigenwijze klantenservice?

Recommended Posts

Hoe kom ik in contact met Canal Digitaal en dan bedoel ik niet de eigenwijze klantenservice?

 

Via PB antwoord geven mag ook, mocht je het niet via het forum willen doen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor klant gerelateerde zaken zal iedereen binnen die organisatie je doorsturen naar... de klantenservice.

Anders M7 groep Hilversum in google invoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Via Facebook krijg je snel antwoord en wordt je goed geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je vraag via een dealer /dealer telefoon helpdesk laten stellen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 26-2-2020 om 18:51, Penthe zei:

Via Facebook krijg je snel antwoord en wordt je goed geholpen.

 

Dan stel ik voor dat je eens klaagt dat de zender History HD BNL in werkelijkheid  in SD wordt uitgezonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee want ik kijk nog maar 2 a 3 keer per maand een uurtje of soms 2 uurtjes naar de Nederlandse tv, als je problemen hebt kun je dat ook zelf doorgeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja maar ik gaat op Facebook geen problemen doorgeven aan Canal Digitaal die ik zelf niet heb. Ik heb zelf echter bij Canal Digitaal op Facebook kunnen zien dat er snel gereageerd wordt op de problemen die men doorgeeft en dan prive verder gaat en de enige die goed kan uitleggen wat het probleem is is de gene die het probleem zelf heeft. Mensen zonder Facebook zullen het met een incompetente helpdesk moeten doen ben ik bang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, vragen aan CD via Facebook Messenger worden binnen 24 uur correct beantwoordt en dan verschuldigd men zich ook nog voor het late gegeven antwoord.

Ook zijn de antwoorden van een beter niveau dan wij van de telefonische Klantenservice gewend zijn.

 

Dus zoals @Pentheal schreef, zonder Facebook zal het lastig zijn om met CD op een goed niveau te communiceren..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is WEL behoorlijk vervelend als je geen facebook account wilt aanmaken wegens bekende redenen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Penthe: het lijkt me sterk dat jij de zender History HD wel in HD ontvangt, die zender wordt namelijk al bijna twee jaar in SD uitgezonden. Als je daar via facebook bij de 'helpdesk' van CD over klaagt houden ze gewoon vol dat de zender in HD wordt uitgezonden. Ze kijken vermoedelijk zelf naar Ziggo om dat te controleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kijk die zender nooit dus dat weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 uren geleden, Tonskidutch zei:

dat is WEL behoorlijk vervelend als je geen facebook account wilt aanmaken wegens bekende redenen

Terechte opmerking! Is er geen online invul formulier of gewoon email?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neen. Canal Digitaal had dat ooit (zelfs een e-mail). Daar zijn ze zo op bestookt dat ze dat maar snel hebben afgeschakeld. De helpdesk van Canal Digitaal zit in Istanboel. Gewoon Nederlands sprekend zonder enige affiniteit met CDS. Echt een stel 'script-kiddies'...

Via Twitter is heel behoorlijk te communiceren.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By greydutch
      Ik heb net vastgesteld dat ik de zender Film Europe niet meer kan ontvangen. Mijn abonnement heet tegenwoordig Rijk (inmiddels € 24,95 per maand) en ik heb een extra kaart (die blijkbaar nu Multiroom Rijk heet) à € 6,50 per maand. Bij beide kaarten blijft het beeld zwart voor Film Europe.
       
      Eigenlijk weet ik wel zeker dat ik deze zender vroeger kon kijken (dus vóór de naamsverandering naar Rijk), nu niet meer. Ik woon in het buitenland, dus naar Canal Digitaal bellen doe ik liever niet. Volgens hun zenderoverzicht is deze zender beschikbaar vanaf het pakket Riant, en ik dacht eigenlijk dat mijn pakket Rijk hier nog boven zat.
       
      Weet iemand hier misschien hoe dit zit? Mijn dank.
    • By Sprietje
      Zoals de Vrije Fries al schreef, is de zender BVN weer terug van weggeweest op de Astra 19,2. BVN was wel in die periode op de Hotbird te ontvangen maar veel mensen konden de Hotbird niet ontvangen.
      Waarschijnlijk door de vele klachten hierdoor is BVN weer terug op de Astra 19,2.
      Astra 19,2 widebeam
      Transponder: 11778V, SR 29500, DVB-S2-QPSK NBC, FEC 9/10
      Tja, de transponderspecificaties zijn niet alledaags
       
      Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Canal Digitaal BVN op 19,2e weer in de fastscanlijst heeft staan.

    • By Sprietje
      Tja, de controle bij Canal Digitaal of de uitzendingen in orde zijn, lijdt waarschijnlijk ook onder het coronavirus. Geen geluid bij RTL-Z.
    • By Haagje
      Hoi ,
      woon in Zuid Spanje tussen Murcia en Almeria , ben behoorlijk aan het tobben met mijn ontvangst met de schotel , heb Canal digitaal.
      Nu een triaxschotel van 110 met een lmb voor een schotel van 80 cm en groter , heb op beide Astra s 1 en 3 goede signaalsterkte maar mijn signaalkwaliteit is nu op de Astra 1 60% en op de Astra 3 40% krijg dit niet hoger wat raden jullie mij aan.
      Hiervoor had ik een lmb voor de Astra 1 en de hotbird gemonteerd maar had hier hetzelfde probleem , alleen was de signaalkwaliteit bij beide maar 40%.
      Hoop dat een van jullie me kan helpen 
      Lees goede uitleg van Sprietje.
    • By phum3
      We hebben al jaren een abo op TVVlaanderen en CanalDigitaal. Oorspronkelijk met CCCam maar nu al geruime tijd en tot grote tevredenheid met OSCam. Aan de configuratie is al zeer lange tijd niets meer gewijzigd. Maar nu sinds begin deze maand geen beeld meer op CanalDigitaal (No entitlements). TVVlaanderen werkt nog gewoon en de entitlements daar staat op 0100:00006C en 2020/05/14. Heb alles driedubbel gecontroleerd en de enige conclusie die nog kan volgens mij is dat de kaart defect is (oranje SECA-kaart). Maar in de OSCam webinterface wordt aangegeven dat de "CARDOK" is (zie bijlage). Heb al driemaal heractivatie van de kaart aangevraagd (telkens twee uren gewacht), maar geen beeld.
       
      Ik vermoed dus dat ik CanalDigitaal moet contacteren om de kaart om te ruilen. Maar hoe pak ik dit aan zodat alles gewoon gaat blijven werken? Heb in de huiskamer een Vu+Duo2 met de twee kaarten. Deze worden intern gedeeld naar een Vu+Duo2 in de slaapkamer. SoftCam op beide ontvangers is OSCam r11353. Ik ben bang dat CanalDigitaal gaat proberen een CI+ module aan te smeren waardoor intern delen dus niet meer mogelijk zal zijn. Is mijn vrees terecht? Of ga ik gewoon een nieuwe oranje kaart kunnen krijgen of aankopen?
       
      Alvast bedankt voor alle info.
       
      Groeten
      Piet

×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy