Ga naar inhoud


Hoe kom ik in contact met Canal Digitaal en dan bedoel ik niet de eigenwijze klantenservice?


Miauw

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Voor klant gerelateerde zaken zal iedereen binnen die organisatie je doorsturen naar... de klantenservice.

Anders M7 groep Hilversum in google invoeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of je vraag via een dealer /dealer telefoon helpdesk laten stellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja maar ik gaat op Facebook geen problemen doorgeven aan Canal Digitaal die ik zelf niet heb. Ik heb zelf echter bij Canal Digitaal op Facebook kunnen zien dat er snel gereageerd wordt op de problemen die men doorgeeft en dan prive verder gaat en de enige die goed kan uitleggen wat het probleem is is de gene die het probleem zelf heeft. Mensen zonder Facebook zullen het met een incompetente helpdesk moeten doen ben ik bang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, vragen aan CD via Facebook Messenger worden binnen 24 uur correct beantwoordt en dan verschuldigd men zich ook nog voor het late gegeven antwoord.

Ook zijn de antwoorden van een beter niveau dan wij van de telefonische Klantenservice gewend zijn.

 

Dus zoals @Pentheal schreef, zonder Facebook zal het lastig zijn om met CD op een goed niveau te communiceren..

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Penthe: het lijkt me sterk dat jij de zender History HD wel in HD ontvangt, die zender wordt namelijk al bijna twee jaar in SD uitgezonden. Als je daar via facebook bij de 'helpdesk' van CD over klaagt houden ze gewoon vol dat de zender in HD wordt uitgezonden. Ze kijken vermoedelijk zelf naar Ziggo om dat te controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen. Canal Digitaal had dat ooit (zelfs een e-mail). Daar zijn ze zo op bestookt dat ze dat maar snel hebben afgeschakeld. De helpdesk van Canal Digitaal zit in Istanboel. Gewoon Nederlands sprekend zonder enige affiniteit met CDS. Echt een stel 'script-kiddies'...

Via Twitter is heel behoorlijk te communiceren.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...