Ga naar inhoud


Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.


Miauw

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Op 2-4-2020 om 15:18, erwin05 zei:

 

De Film 1 zenders zijn te bekijken tot 21 april.

 

Dank je voor het melden, inmiddels al diverse herhalingen gezien daar ik mijn TV'tje vaak als achtergrond aan laat staan naast de dingen die ik moet doen en vergeet op een andere zender over te schakelen, toch blijft het een aardig gebaar "na al die prijsverhogingen".

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem laatst ook gezien, dat soort films duurt nog wel ongeveer een jaar voor ze op tv komen in Nederland

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Queen "Bohémien Rhapsody" zoals de informatie gaf een klein stukje via Film1 Primiere gezien, weet iemand of deze nog voor de boel weer verder achter de decoder verdwijnt herhaald wordt?

 

Als ik kijk, dan heb ik meestal Film1 Family op staan, wel veel herhalingen.

 

Vroeger met Filmnet+ waren er op een gegeven moment 2 kanalen waarbij op de eerste zender de films eerder begonnen waardoor ik kon aanhaken op het andere film kanaal waar het even later begon.

 

Herhalingen zag ik vroeger ook via een omgebouwde kabel decoder, echter na een half jaar zag ik alles herhaald worden, op een enkele film na die nieuw op TV was.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt helemaal! Als je 3 maanden de FilmNet gids naast elkaar legde kwam in de 3de gids weer de Premiere van gids 1... Zo ging dat. Je had toen nog 'clubs' van 8 uur per dag...

Enige film die ik best weer eens wil zien is 'Bad Medicine' een comedy.. Nergens te vinden...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goede kopie hebt houd ik me aanbevolen :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...