Ga naar inhoud


Film 1 gratis voor Ziggo en KPN, Telfort en XS4ALL met TV abonnement, via Canaldigitaal nog geen beeld gezien.


Miauw

Aanbevolen berichten


Dij canaal digitaal netjes te zien met een week overzicht

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, erwin05 zei:

Via sat zijn de 4 film 1 zenders open. (free to view) kaart zonder abo.

 

Via de app zijn er meer zenders te zien. (Riant pakket)

 

4x film 1

Nautical channel

Fox sport 1 HD

Ziggo Sport Select

Ziggo Sport Golf

Fuel TV HD

Cartoon Network

Boomerang

Travelxp HD

RTL Crime

MyZen.tv

The Qyou HD

Duck tv

RTL Telekids

RTL Lounge

Schlager TV

AT5

 

Als ik het goed heb is dit op alle pakketten van toepassing, het ligt er wel aan of het via de satelliet en of via de app door gegeven wordt.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, ilseonline zei:

 

 

Ik mis op de 4 Film 1 zenders de teletekst welke films wanneer uitgezonden worden, dat was met het vroegere Filmnet(+) wel zo handig, echter zijn veel zenders van teletekst afgestapt wat ik best wel jammer vindt.

 

Ben ik nou kippig dat ik geen programmagids op film1.nl kan vinden? Het lijkt meer op film ondemand wat ik daar zie ivm dat ik geen dagen en tijden bij de films zie staan.

 

 

hoi,

 

https://www.film1.nl/tvgids/

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, de vrije fries zei:

 

Dank je wel, de TV gids via de afstandsbediening is lastig verder voor uit te kijken. 

 

Misschien was het een B film op Film1 Family die net afgelopen is, ik vond het best aardig.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is al een paar dagen heb ik gemerkt bij diverse films

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan, maar waarschijnlijk niet bij de Film1 zenders, want die zitten er in gebakken, zenders die met teletekst de ondertitels sturen zul je waarschijnlijk wel aan kunnen passen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Paar keer naar Film1 gekeken en er is regelmatig geen ondertiteling. Zowel op Film1 Premiere, Action, Drama en Family. Ik kijk in België via Canal Digitaal (Abonnement) maar de filmzenders Film1 vind ik maar erg mager qua kwaliteitsfilms en dat voor 25 euro extra/maand. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De gele toets op je afstands bediening al eens geprobeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...